Vam vazne nekdo neco odpojil i pres rozhodnuti CTU? Ja bohuzel nevim, na (zrejme) posledni chvili jsem byl preveden k jinemu operatorovi a normalne funguju. Ted jen doufam, ze podobna situace nevznikne s odstoupenim od smlouvy dsl, kterou jsem mel s ne-sedivou dcerou O2 internethome, kde je ovsem sitiuace podobna, dcera nedcera, sediva nesediva. viz dsl.cz
Jedná se o hnus, proti kterému nemá zákazník vůbec šanci. Při volání na infolinku O2 se dozvím, že za situaci nemůžou, v Aspektu p. Humpolík situaci řeší, ale stejně nám teď odpojili čísla. Ať si ty čísla strčí třeba do prdele! Kupte si jiná a zkuste to jinde. Aspoň v Telefonice přijdou o zákazníky. A odhlaste si i jiné služby, co provozují! Co je nám zákazníkům po nějaké rozepři mezi Aspektem a O2! Nic jsme neporušili a máme zaplaceno. Škoda, že nemůžeme telefonovat přes operátora ze zahraničí. Je to na pozvracení. Ale pojďme všichni k někomu jinému!