Ten výpadek se úplně podařilo odstranit až okolo 17:00! Jenže i tak to spoustě uživatelů nejede ještě teď! Původní příčina (zhroucení serverů) sice odstraněna, ale spoustě uživatelů to nadělalo problémy s nastavením připojení na ústředně. Poznali to např. uživatelé Option-One, kterým pak operátoři sdělují, že to "O2 prověřuje". Prověřují to ještě teď!
O2 jsou lhari,
mam adsl od volneho a dnes do 10.00 mi nejelo. A to mam externi modem. Nejdriv jsem jak debil 3× resetoval modem.Pak meto doslo. Psal jsem nejdriv na podporu volny.cz. Zpet mi zavolali v pul jedenacte a omlouvali se za vypadek, ktery ma na svedomi O2.
Problém s přihlašováním byl odstraněn dnes před polednem. Pokud potíže s připojení přetrvávají, tak bude příčina někde jinde ... když mi dáte jejich tel. číslo, tak se můžu podívat, jestli je to alespoň u "žluťáků" v pořádku ... ať nemusíte volat na žlutej drát ...
Naskočení FUP bych se nedivil - "kolektivní uživatel" přihlášený jako "o2" teď musí mít traffic přímo nehorázný, tak je mu potřeba přistříhnout křidélka :-)
Mně to svého času začalo odpadávat taky a zjistil jsem, že se telekomáci pohrabali v ústředně a udělali něco se snížením napětí či cosi podobného. Řešením bylo z telefonu vytočit 800123456 a nechat jej s tímto spojením vyvěšený - k telekomáky svévolně zeslabenému napětí pro datovou složku se přidalo napětí pro "aktivní" hovor a rozpadání ADSL spojení přestalo (tedy, dokud nezavěsíte "odložený" hovor).
Na webu O2 nic nevidím a z tiskového oddělení ještě odpověď nedorazila. Mělo by stačit pouze v okně před vytáčením napsat jiné přihlašovací údaje. Jméno a heslo jsou nyní "o2".
Výpadkem je zasaženo i připojení u rodičů ještě teď, bohužel při jejich znalostech Widli s tím nehnou. Je někde o tom nějaké větší info? Na žlutý drát se mi fakt volat nechce.