Hodina výpadku v měsíci? Tak to pojďme spočítat. To máme dostupnost 99,86% O takovém SLA se mnoha firmám ani nesní. Takže k vrácení 0,14% z fakturované částky. Řekněme ještě staré ceny takže z nějakých 750 Kč s DPH to znamená 630 účtovaných bez DPH. K vrácení 88 haléřů - no nevím, zda kvůli tomu chci riskovat špatnou fakturaci.
To bych chtěl už od nich moc, když měli porvé výpadek s konektivitou, tak jsem j eukecával, že DNS mě nezajímá, že naši klienti se nemohou dostat ze zahraničí na naše služby.
Dlouho človíčkovi trvalo, že když není konektivita tak není ani DNS do světa.
Sám nejsem po předchozích zkušenostech již zákazníkem O2, ale zajímalo by mě .. řeší s Vámi v případě výpadků nějaké vrácení poměrné částky fakturované za službu, nebo se toho nedočkáte ?