Sám nejsem po předchozích zkušenostech již zákazníkem O2, ale zajímalo by mě .. řeší s Vámi v případě výpadků nějaké vrácení poměrné částky fakturované za službu, nebo se toho nedočkáte ?
To bych chtěl už od nich moc, když měli porvé výpadek s konektivitou, tak jsem j eukecával, že DNS mě nezajímá, že naši klienti se nemohou dostat ze zahraničí na naše služby.
Dlouho človíčkovi trvalo, že když není konektivita tak není ani DNS do světa.
Hodina výpadku v měsíci? Tak to pojďme spočítat. To máme dostupnost 99,86% O takovém SLA se mnoha firmám ani nesní. Takže k vrácení 0,14% z fakturované částky. Řekněme ještě staré ceny takže z nějakých 750 Kč s DPH to znamená 630 účtovaných bez DPH. K vrácení 88 haléřů - no nevím, zda kvůli tomu chci riskovat špatnou fakturaci.