Tak to prr - já mám wifi a na spolehlivost si nemůžu stěžovat - cca denní výpadek po vichřici jsem omluvil - v místě providera nešel proud. Mám sice "papírově" nižší rychlost (512/128), zato s agregací 1:1 oproti O2 ADSL 1:50 , takže žádné zlenivění ve špičkách. A to za třetinu ceny stejně rychlého ADSL + paušál za linku. Pevnou jsem proto zrušil.
Tak to prr - já mám wifi a na spolehlivost si nemůžu stěžovat - cca denní výpadek po vichřici jsem omluvil - v místě providera nešel proud. Mám sice "papírově" nižší rychlost (512/128), zato s agregací 1:1 oproti O2 ADSL 1:50 , takže žádné zlenivění ve špičkách. A to za třetinu ceny stejně rychlého ADSL + paušál za linku. Pevnou jsem proto zrušil.
No a proč by si podobné chování nedovolil, když zákazníci jako vy u něj stejně zůstávají? Chápu veničany, kteří si pořídí ADSL jakožto jednou možnost připojení k netu, ale mít u Telecomu schránky a doménu v době takto široké konkurence a pak si stěžovat, že je to "monopolní škůdce", to je sradna.
Mohu potvrdit, že náš firemní mail na placené doméně (com) vybíraný přes iol (tzn. O2) také nefunguje.
Přihlášení nejde, nic se nestáhne ani neodešle.
Log z TheBat!:
11.3.2007, 19:41:36: FETCH - Server nahlásil chybu. Hlášení serveru: -ERR Authentication failed
O tom, že něco nefunguje jako obvykle na jejich webu ani zmínka - prostě stále stejné chování monopolního škůdce.
Po několika marných pokusech jsem se dnes (neděle) odpoledne (15:00) dovolal do Kyslíku, kde mi bylo řečeno, že cca do hodiny by měl být problém vyřešen, Je 19:36 a nic se nezměnilo.