Po několika marných pokusech jsem se dnes (neděle) odpoledne (15:00) dovolal do Kyslíku, kde mi bylo řečeno, že cca do hodiny by měl být problém vyřešen, Je 19:36 a nic se nezměnilo.
Mohu potvrdit, že náš firemní mail na placené doméně (com) vybíraný přes iol (tzn. O2) také nefunguje.
Přihlášení nejde, nic se nestáhne ani neodešle.
Log z TheBat!:
11.3.2007, 19:41:36: FETCH - Server nahlásil chybu. Hlášení serveru: -ERR Authentication failed
O tom, že něco nefunguje jako obvykle na jejich webu ani zmínka - prostě stále stejné chování monopolního škůdce.
No a proč by si podobné chování nedovolil, když zákazníci jako vy u něj stejně zůstávají? Chápu veničany, kteří si pořídí ADSL jakožto jednou možnost připojení k netu, ale mít u Telecomu schránky a doménu v době takto široké konkurence a pak si stěžovat, že je to "monopolní škůdce", to je sradna.
Tak to prr - já mám wifi a na spolehlivost si nemůžu stěžovat - cca denní výpadek po vichřici jsem omluvil - v místě providera nešel proud. Mám sice "papírově" nižší rychlost (512/128), zato s agregací 1:1 oproti O2 ADSL 1:50 , takže žádné zlenivění ve špičkách. A to za třetinu ceny stejně rychlého ADSL + paušál za linku. Pevnou jsem proto zrušil.
Tak to prr - já mám wifi a na spolehlivost si nemůžu stěžovat - cca denní výpadek po vichřici jsem omluvil - v místě providera nešel proud. Mám sice "papírově" nižší rychlost (512/128), zato s agregací 1:1 oproti O2 ADSL 1:50 , takže žádné zlenivění ve špičkách. A to za třetinu ceny stejně rychlého ADSL + paušál za linku. Pevnou jsem proto zrušil.