Pozoroval jsem stejné symptomy - dlouhý timeout a pak invalid username/password. Dnes ráno se chvíli dalo přihlásit, dorazila pošta do cca jedné hodiny ranní, nyní opět stav jako v Neděli. Poradí někdo tip na spolehlivý mailhosting s možností vlastní domény? Cena do 100 Kč měsíčně, pokud lze platit kartou nebo PayPalem může nýt i zahraniční.
Já používám třetím rokem Hostingzdarma.cz, hosting a neomezený počet mailboxů je "v ceně" za doménu (kterou si u nich musíte zaregistrovat), u COM je to 500 Kč ročně, CZ je dražší. V diskuzním fóru u nich je vidět, že nějaké výpadky měli taky (mně se to zatím naštěstí vyhlo), možná se vám podaří najít hosting kde budou lepší záruky (pak se případně podělte :))
To je zdarma a bez garance, moc důvěryhodně to na mě nepůsobí, tu cenu, kterou jsem uvedl jsem samozřejmě myslel bez domény. Quick jsem používal už hodně dlouho a taky jsem byl celkem spokojen, měli problémy někdy před 5 lety, kdy to bylo hodně zabržděné pár týdnů. Ale co do toho vlezla Telefonica, tak mě štvou, nejdřív mi se bez upozornění změnila doména v adrese odesilatele u e-mailů odeslaných přes web z quick na o2active (naštěstí to šlo dát zpět) a teď tohle. Co do toho vlezla Telefonika je to snad ještě horší než dřív, i klienti Eurotelu v mém okolí si stěžují, takže chci od nich pryč a již nikdy nevázat mailbox na poskytovatele Internetu.
Tak jsem se právě dovolal, to, že nefunguje několik procent mailů, není vůbec pravda... nejede jim to celé, ten kluk na hotline to aspoň přiznal. Možná nefunkčnost v řádu dnů!!!
Nechci polemizovat s těmi, co tvrdí, že je to normální... asi nepotřebují mail k normálnímu fungování firmy a nepoužívají ho ani pro osobní potřebu. A úplně souhlasím s názorem o oktávce, která se pokazí...
Firmu bude bolet jediné - medializace, čím víc, tím líp, a to ideálně tv a seriozní deníky, vč. internetových verzí. A aby se to medializovalo, chce to udělat jediné: piště maily na čt, novu, primu, idnes, ihned atd... Já už to udělal, ale z jednoho podnětu nic neudělají... Takže pojďte do toho taky!
Nikdo nebude zverejnovat negativni reportaz o nejvetsim inzerentovi. To je zakladni princip, ktery zcela jiste nebude narusen jen tim, ze nekdo ztratil obsah milionu emailovych schranek. Navic je vetsina lidi mela prazdne, protoze uz mela postu stazenou pres pop3. Ted uz je to jen o tom jak rychle se podari znova zalozit uzivatele a nastavit jim nejaka hesla, nejlepe takova, jaka zkusi pouzit pri prvnim prihlaseni, aby nebylo poznat, ze ucet je zbrusu novy.
Ne, ale několikrát denně použiji 8 e-mailových schránek, každou u jiného zřizovatele, plus dvě ICQ a jedno Skype. Takže mne vyřazení dvou u O2 ( jedna u IOL, druhá u o2active ) nemůže nikterak zásadně ohrozit, jen tam, kde je důležité, přidám větu, aby použili jakoukoli jinou, že O2 má momentálně potíže a nikdo neví, jak dlouho jim to ještě vydrží.
Dobré řešení. Ale nestandardní. A hlavně - každý soudný uživatel se smíří s chybou SW, HW - i lidskýho faktoru. Ale proč jsme se to v TV dozvěděli před čtvrt hodinou? Po více než padesátihodinovém výpadku? Mimochodem - každý není starý mejlový vlk a v okamžiku, kdy vlastně jakoby vše funguje a hodí mu to hlášku na ověření jména a hesla, tak by si přece jen nějakou tu pomoc zasloužil. Jo - těším se taky, až O2 dostane pokutu za to nakukování do cizejch mejlů, my ji jako obvykle zaplatíme v tarifech - a pojede se dál. Co kdyby se dávala taková pokuta, že zákazník dostane třeba na rok pětiprocentní slevu? A nejen o víkendech...
No uvidíme, je otázka, co se tam vlastně stalo. Dějí se i takové věci jako že selže protipožární systém a napustí vodu do běžících serverů v celé serverovně. A dodací lhůty nového železa se počítají v řádu měsíců.
Tak vám nevím, nechci přidávat další chytrosti, je 20:43 12.03.07 a posta přez iol.cz mi nejde stáhnout s odpovedí serveru, že mám blbý heslo, kurva drát.Na stránce tech podpory Ó2 mi nabízejí jen zážitek strhující rychlosti.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).