Dle mého názoru nejde o "katastrofu", ale spíš o to že nás jako zákazníky Telefonica ignoruje, vždyť jim nestojíme ani za informaci portálu, nebo alespoň v přihlašovacím dialogu.
A co pohotovost?
A nefunkcnost emajlu, coz je dnes zrejme 2. nejpouzivanejsi sluzba (vzhledem k poctu lidi, ne k objemu dat) IMO neni zadna prkotina ktera pocka par dni.
Hmm, vas optimismus o dojeti vsech emajlu bych chtel mit.
Děláš si asi legraci, že? Na těch IOL poštovních serverech jsou i firemní adresy, a pokud je výpadek od soboty večer (já o něm vím od nedělního rána), a už od té doby jejich hotline hlásí, že na problému usilovně pracují jejich technici (kvůli čemuž odsunuli např. řešení mého výpadku ADSL) a máme pondělí dopoledne a stále není opraveno, to ti přijde normální? To si snad nedovolil ani freemail seznamu takhle dlouhý výpadek, a ne služba, ze kterou se platí.
Nikdo tady nemluví o 99,999% dostupnosti, ale i trapných 99,5 % by teď docela potěšilo (a i kdyby toto byl jediný výpadek v tomto roce, tak už to nemají šanci dosáhnout)
A co? Kdo by se tím asi o víkendu zabýval, když jsou všichni pryč?
Zase z toho nedělejte takovou katastrofu. Každý mail server je nakonfigurován tak, že se o doručení snaží cca 4 a více dní. Takže krátký výpadek vůbec nevadí - všechny maily vám časem dojdou.
Miluju tyhlety socky, které chtějí ideálně dostupnost 99,999% s tím, že sebekratší výpadek okamžitě pokládá jejich dokonalou firmu a budou se soudit o milionové odškodné. Když se ale dozvědí cenu za pětidevítkovou dostupnost (geograficky distribuovaný cluster, dohled 24/7), tak nevěří.
opravdu to nezvládají - teď mi sdělili, že zítra kolem 8 ráno by mělo být všechno v pořádku. Jsem opravdu zvědav - výpadek přes 32 hodin, to už je síla.