Vlákno názorů k článku Telekomunikace: Blýskání na lepší časy od LM - Zaregistroval jsem se na Tele2, včera jsem mohl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 9. 2002 7:22

    LM (neregistrovaný)
    Zaregistroval jsem se na Tele2, včera jsem mohl službu volby operátora 1002 používat, dnes v 06.00 hod je nedostupná a na hot line se dá dovolat jen od 07.00-24.00 hod. Jsem klientem z Brna a nutno říci, že v noci zde byla silná bouřka, která se nad Brnem navíc asi zastavila a dala pokouřit spoustě zařízení - Např. nejede nám pevná linka k internetu na bod Hády spol. Contactel. Jinými slovy, poučením by mělo být to, že provozovatelé by měli mít hotline nonstop a zároveň by měla být k dispozici záloha. Vemte si třeba případ, že si na firemní pobočkové tel. ústředně nechám nastavit automatickou předvolbu pro meziměsto a mezistát na 1002 (či jiného operátora) a budu kvůli jejich banální poruše nucen rychle řešit přeprogramování ústředny - to že většina firem neumí toto nastavení provést sama není nutno připomínat.
  • 6. 9. 2002 10:33

    Pluton (neregistrovaný)
    Ja bych jim dal cas. Problemu jeste bude urcite fura, je to neco co uplne zacina a nikdy to tady nebylo. Sluzba ala Tele2 jeste neexistuje ani tyden. Predpokladam ze casem ruzny nesvary vychytaj, obzvlast jestli prijdou s podobnyma nabidkama dalsi spolecnosti, coz asi vzhledem ke zmene propojovacich poplatku prijdou. Takze Don't worry ;-)
  • 6. 9. 2002 18:01

    filip (neregistrovaný)
    Promin, ale to je dost hloupy nazor. Koho zajimaji jejich problemy. Co kdyz na telefonovani mam postaveny cely busness? Nekdo mi tu neco nabizi, ale nikdo mi neni schopen rici, jak to maji technicky vyreseno. Testovali jsme nekolik alternativcu a VSICHNI meli vypadky treba na Nemecko v dobe, kdy po Telekomu to slo normalne. Co je mi platne usetrit par korun, kdyz diky problemum operatora se nedovolam. Mam jit do takoveho hazardu a riskovat ztraty kvuli par halerum uspory? Ten cas si meli dat oni s nejakym testovacim provozem. Jakmile jednou neco spustis, melo by to jit kdykoli. Pro rypave - nemam rad Telekom, ale podobne vykriky take nemiluji.Chci se hlavne dovolat...
  • 7. 9. 2002 5:02

    LM (neregistrovaný)
    Výpadek služby volby operátora 1002 s nejvyšší pravděpodobností má na svědomí opravdu noční bouřka. Proč se k tomu vyjadřuji je ale jiná věc. Včera ráno jsem na Tele2 tel: 0844 111154 nahlásil poruchu. V poledne tam volám, řekli mi že restartují systémy v oblasti Brna. Když jsem jim řekl zda to je od noční bouřky odpověděli, že možná mám na důvodu restartu kousek pravdy. Krucinál nevím co mají za důvod tajit, že jim to zničlil blesk. Vdyť Contactelu ale i jiným to tam taky odešlo (což by je mělo poučit).
  • 7. 9. 2002 22:09

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Podivej, teorie, ze "kdyz neco spustim musi to fungovat" je sice pekna, ale tomu, ze to tak jde i v praxi veri v zasade pouze marketingova oddeleni. Neoddiskutovatelnym faktem je, ze carrier-selection je nova sluzba jako takova je neodvratitelne potencialne mene spolehliva nez sluzby zcela zavedene. A tak mate stejnou moznost jako u jakekoliv jine novinky - bud' byt progresivni a novou sluzbu si poridit - a usetrit hned, ale riskovat obcas nejake problemy, nebo byt konzervativni a proste si pockat - a jeste nejaky ten patek nic neusetrit, ale pak se pripojit k jiz skutecne otestovane sluzbe. To neplati jen pro tento pripad - za jistotu se vzdy plati a vetsi zisk (v tomto pripade ve forme uspory) prakticky vzdy znamena nejake zvysene riziko ...
  • 7. 9. 2002 23:23

    Jeden z operatoru ... (neregistrovaný)
    Vazeny pane,

    neni to jenom Vas pripad a proto to neberte osobne. Ale byl bych rad, aby si zakaznici jednou pro vzdy uvedomili, ze to malo, za co platite neznamena ze to bude kvality takove, ze vsechno bude fungovat za vsech podminek.

    Zakaznici vetsinou dnes u vetsiny tele sluzeb tlaci na cenu. ... vse co mozna nejlepvneji ... ale tomu odpovida i kvalita.

    Dam Vam priklad ... jsou to sunkove salamy a parky v supermarketech. Vsichni je chteji mit, co nejlevneji a dusledek: DNESKA V NICH NENI SKORO ZADNY MASO, ale jen mix kostni moucka s dalsimi prisadami, ale je to levne, to co zakaznik chce. Stejne tak to bude i s telco sluzbami.

    Strasne se divi zakaznikum, ze v zatopenych hostingach nadavaji, ze tam nebylo vse zabezpeceno. Ale panove, kolik ze platite, 2500 Kc mesicne ?, to se nevyplati Vam pro vase WWW servery budovat protipovodnove klapky, samostatne napajeni z jine lokality.

    Pokud zapojime Vasi ustrednu za par korun a nemate sami resenu zalohu Vaseho spojeni, necekejte, pokud dnes tlacite jen na cenu, ze Vam v cene dame i zalohu spojeni.

    Nebudte najivni, za sluzby s vyssim stupnem kvality je nutne take neco zaplatit.
  • 8. 9. 2002 7:49

    Michal Krsek (neregistrovaný)
    Jak si marketingova a obchodni oddeleni sve zakazniky vychovala, takove je firmy maji.

    Zakaznik tlaci na cenu skoro vzdy - ukolem firmy je mu vysvetlit, ze nizka cena znamena velke riziko. Nicmene dokud nebudou telco byznysu marketingari (vcera jsem marketovala PEPSI, dnes Internet) a obchodnici (prevcirem prodaval drevo, vcera maso, dnes Internet, zitra auta) rozumet, vzdy budou tahat za kratsi konec.

  • 9. 9. 2002 15:37

    Leo (neregistrovaný)
    ...veri v zasade pouze marketingova oddeleni

    Neveri :-) Jenom jsou placeni za to, aby to tak vypadalo navenek.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).