Autor se holt nezapře ... a jeho averze vůči ČTc taky ne :-)
Kdykoliv čtu články od p.Peterky, nabývám dojmu, že mu ČTc vyvraždil rodinu.
IMHO je to docela užitečná služba. Komu se nelíbí, ať ji nepoužívá, nikdo ho k tomu nenutí.
Co je spatneho na tom ze autor se diva na sluzbu krytickym pohledem a hleda pripadna slaba mista? Oslavne se placat po zadech jak sme dobry asi dokaze kazdy :)
BTW: jeden cizi telco operator, ktery ma stejnou sluzbu ma proaktivni dohled - ma inteligentni filtry a v pripade anomalie je zakaznik ihned informovan. Typicky vola casto z Atlanty a Miami a to do Miami a do Nemecka. A najednou tam ma behem jednoho dne 10 hovoru na Jamajku...
Ze se pak uznavaji reklamace i v pripade, ze si stezuje zakaznik "sam" je jasne. Taky je ale jasne, ze u nas to nikdy nepujde. Anomalie ze lide podvadi mj. i tak, ze misto kupovani postovnich znamek je rucne maluji asi jinde neni.
BTW: u nas takovahle sluzba funguje od roku 2001 taky a na obdobnem principu - pokud je zaznamenana ve volani nejaka vyrazna anomalie, je zakaznik telefonicky upozornen.