Vlákno názorů k článku Telemarketing zevnitř od PG - Díval jsem se na výše uvedenou metodu a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 11. 2006 12:34

    PG (neregistrovaný)
    Díval jsem se na výše uvedenou metodu a část z toho používám.
    Zejména si nechám přesně jakoby nadiktovat jméno a funkci telefonisty, přesné znění jména společnosti včetně adresy a pak se zeptám, co potřebují. Pokud se ukáže, že znají víc, než je možné vyčíst z telefonního seznamu, zeptám se, kde vzali moje osobní data a zda je osobě známo, že se pravděpodobně účastní trestné činnosti a že si to nechám prošetřit na UOOU.
    Většinou pak hovor sami směrují ku konci.
    Pokud naopak netuší, kam se dovolali, zeptám se, zda jsou si jistí, že je legální provozovat reklamu takhle naslepo a jestli jim něco říká spam a opět úvaha o prošetření.
    Jinak je třeba ukončit vlastními silami. Musím ale uznat, že až na jednu otravu od telekomunistů mi nikdo nezavolal podruhé, takže to zatím není taková hrůza.
  • 30. 11. 2006 17:32

    anonymní
    Jak se dostat k cislu je celkem jednoduche. Staci jej treba jendnou nekam (i omylem) zadat a je v databazi(prosta xls tabulka). No a neni nic snazsiho nez pro vyssi pocet objednavek nasatit dtb z jednoho projektu na jiny a naopak,a da se s nima i kseftovat.
    Co se tyce znovuzavolani,o tom jestli vas bude nekdo kontaktovat znovu rozhoduje operator tim,jak vas hovor ulozi.Po prefiltrovani dtb od hovoru ktere jsou "zabite" se dtb vola znova a tak dokola nez je vyteznost minimalni.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).