Vlákno názorů k článku Telemarketing zevnitř od Zbyněk Rybička - Ikdyž to nemůžu říct kdykoli, tak já dělám...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 6. 2011 11:59

    Zbyněk Rybička (neregistrovaný)

    Ikdyž to nemůžu říct kdykoli, tak já dělám TM s oblibou a rozhodně mi není lhostejné, když někoho vyruším na stavbě při podepírání lešení. Stejně tak když mně klient sdělí svoji situaci a já usoudím, že produkt, který nabízím by se mu nevyplatil, tak sice hovor neukončím, ale jakmile vznese jedinou námitku, radši toho nechám, protože bych mu tím jenom uškodil.

    Lidé, kteří mě odmítají už na začátku ty fráze musí mít naučené, protože jsou téměř doslova stejné a řečené tak automaticky, že to nemůže být spontánní, ale to mě neštve. Kolik tím ztratí času? Půl minuty? Jestli půl minuty někoho zabije, tak žijeme v době ode dneška za dvě stě let.

    A v neposlední řadě. Když někomu produkt představím a on se mu líbí, což není tak nemožné, tak si ho vezme a ještě mi poděkuje a navíc většina produktů takto nabízených je možné kdykoli nebo alespoň do určité doby zrušit. Operátoři to rozhodně neříkají aktivně, protože tím by se snížila produktivita firmy.

    Moje rada je vždy: Ptejte se na to, jestli lze službu zrušit a za jakých podmínek. Povinností operátora je odpovědět pravdivě. Pracoval jsem ve třech různých call centrech a všude na nás apelovali, ať mluvíme pravdu. Jediná vítka byla, ať s nevýhodou prezentujeme i nějakou výhodu, což není lhaní.

  • 22. 6. 2011 12:01

    Zbyněk Rybička (neregistrovaný)

    A co se týče TM zvenku, tak já jsem vždycky rád, když mně někdo zavolá a něco mně nabízí. Rád si s ním popovídám. A když nemám čas, tak to prostě řeknu a nemám důvod se na nikoho zlobit.

    Jen uznávám, že jsem si po telefonu ještě nikdy nic neobjednal, protože jsem většinou neměl peníze.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).