Pokud lidé uverejňují své čísla na internetu, seznamech zlatých stránkách.... ať se nediví tomu že se tyto čísla dostávají do callseznamů. Jak můžete projevit zájem o nabídku o které nic nevíte? Reklama uprostřed filmu Vám nevadí? Bylbordy a schránky plné prospektů sou taky už norma.. Je pouze otázkou času kdy se z ČR z TM stane běžná praxe prodeje a propagace produktu........
No a že si nevezmeš na mušku třeba reklamu v televizi, ty Inčučuno, když tě zajímá přenos nákladů na někoho jiného? Není to to samé?
Mimochodem se nejdná o přenos nákladů, ale externality - tím, že TM operátor způsobí někomu náklady, se sám žádných nezbaví.
Ale kdyby jsi věděl jak, tak to prosím prozraď, protože denně takto působím "náklady" spoustě lidí a kdybych se tím zároveň zbavoval těch svých, tak bych byl brzo velmi šťastný člověk.
Blahoslavené anonymní předplacené SIMky! Máme je v rodině všichni a nikdo nás s tímhle ,,epochálním vynálezem" na otravování lidí neobtěžuje. Jedině máma měla potíže, ale ty zmizely s odhlášením pevné linky. Já se držím zásady, že reklama je odvozena od slova klamati a slouží ne k serióznímu informování zákazníků, ale k tomu, aby jim tahala peníze z kapes za jinak neprodejné shity.
Tak to asi budete z jiné firmy... ti, co ke mně volají, joudové obvykle jsou. Někteří volají pro Telekomiku, jiní pro GTS, čas od času se na mě dobývají joudové pracující pro Knižní klub, sem tam nějaká ta banka nebo pojišťovna, jednou taky prodejce aut a nějaký katalog firem. Všichni mají dva styčné body: 1) volají aniž by byli osloveni, 2) nabízejí věci, které nepotřebuju. Světlou vyjímkou jest jouda, který volá pravidelně jednou za půl v osm ráno a chce mluvit s jakýmsi panem Gočárem ze skladu (přičemž sklad nemám a kočáry nevedu). :-)
V supermarketu kupodivu kupuju to, na co mám chuť. Obvykle tam jdu s poměrně přesnou představou, NA CO mám chuť ("Hmm, bych si dal řízek čerstvýho lososa... musím se cestou stavit v rybárně v Globusu..."). V životě se mi nestalo, abych koupil něco jen proto, že mi to bylo doporučeno a nabídnuto neznámým člověkem. A je-li mi to nabízeno agresivním způsobem (tj. vnucování po telefonu, oslovování na ulici), bývám vůči takovým lidem obzvláště nevrlý.
Uznávám, že je hypoteticky možná existence slušných telemarketérů, do jejichž registru telefonních čísel se můžu sám od sebe zapsat a oni mi pak čas od času volají a předkládají mi zajímavé nabídky. Rovněž uznávám hypotetickou možnost, že k takovým telemarketérům patří právě vaše firma. Mám-li však soudit podle těch exemplářů, s nimiž jsem měl zatím tu čest, vycházejí mi dvě možnosti: buďto jste mezi telemarketéry bílá vrána, nebo nám tu krapátek přikrašlujete realitu. :-)
Pokud jdu jen pro rohlíky, tak koupím jen rohlíky, ale pravděpodobně si zajdu pro rohlíky do pekárny o dvě ulice dál, protože, proč bych proboha lezl do nějakýho hyper-super někde za městem, když chci jen rohlíky a navíc je ještě nemožné se tam dostat pěšky během pár minut... To už si radši koupím bagetu na benzínce, když bude pekárna zavřená :-)
Ale, pokud mám náhodou spoustu času nazbyt, neodradí mě to si s váma TM leaderama v klidu popvídat, rekord mám zatím cca 45 minut než to TM vzdal první :-)
Pak asi děláte v jiné firmě a má litanie se na Vás nevztahuje. Volá-li mi někdo, komu jsem se do databáze nezadal, patří onen subjekt mezi půlky.
Apropo, já už ustál horší věci, než poslání někam za nevychovanost. Proto se chovám slušně k těm, co si to zasluhují - a to opruz na lince, co volá v 19.30, není...
Koupíte si v supermarketu rohlíky, když jdete pro rohlíky. Odpověď je NE, možná nemáte peníze, nebo jste abnormálně imuní a žijete si plochý život. Většinu zboží nepotřebujete takový je svět. Joudy bohudík nepřijímám, zkouší štěstí v jiných profesích, třeba na internetu.
No nevim zda-li jsem sociální buran :), zda je někdo tak aktivní, že po noci volá. Mám pracovní dobu od 9h - 16:30h a volám jen firmám vtírajícím se do mé interní databáze. Lze tedy předpokládat, že to asi chce a chce tam být zobrazován .. Vy si posílejte lidi kam chcete, ale jednoho dne by se mohlo stát, že tam budete poslán sám a možná to ani neustojíte :))
A jak se mi přiznal jeden opruz - volal z generátoru čísel. Nevěděl komu se dovolá - prostě se losuje číslo na mobil a když se trefí, volá. Prostě vrchol nevychovanosti. Už si rozumíme?
Vy jste asi opravdu nepochopil, že jako osoba persona samotná si kupuji co chci a reklamy mi už lezou i ušima. Strčte si laskavě tyto nabídky víte kam a nevolejte mi. Opravu mne potěší, když se večer koukám s přítelkyní na film a otravuje nějaký debílek s průzkumem/prodejem/nabídkou. Mám pak tendence poslat jej do míst, kde záda ztrácí své dobré jméno a pověst.
Je vidět, že jste uplný businessový laik. Takto to nefunguje a mnoho firem nemá na nic čas! Jsou rádi, když jim jejich agentury zavolají s nabídkou reklamy a různé věci.
Nikdo to nenutí Vám :) když na to nemáte .) přežijí jen silní a uzavírání po telefonu ušetří mnohem více času než oblejzání firem .. Uspěšní si nestěžují a zbytek brečí jak Vy panáčku
Mnohdy má špatně placený jouda víc jak vy :))
A lidem co nedají své číslo nevoláme, to je trošku blbost ne? kdebychom asi vzali číslo .. volá se lidem z interní databáze .. do které se přihlásí sami a souhlasí s tim, že jejich nacionále mohou být použity .. tak se nikde nevtírejte a nikdo Vám volat nebude :))
Proti vaší poctivé živnosti přece nikdo nic nemá. Jediný problém je, milý zlatý TM leadere, že vy voláte lidem, aniž by vám kdy dali svoje číslo. Aniž byste věděli, zda s vámi chtějí mluvit. Aniž byste věděli, co zrovna dělají a zda na vás mají čas. Vy zkrátka přenášíte část svých nákladů na lidi tím, že jim ukrajujete z jejich času. Když koupí, tím líp... a když nekoupí, proč by vás mělo trápit, že jste toho člověka zbytečně vyrušili a připravili ho o pět minut času?
Vy prostě obracíte obchod naruby. Princip nakupování spočívá v tom, že JÁ jako zákazník projevím poptávku po tom, co potřebuju - nikoliv v tom, že mi nějaký špatně placený jouda bude volat uprostřed jednání / psaní / sledování filmu / svačiny / večeře a bude se mi snažit vnutit něco, o co evidentně nestojím. Ano, správně, ne-sto-jím - protože kdybych o to stál, přece bych byl už dávno zavolal a vznesl poptávku. :-)
Dobrý den, tento příspěvek vnímám jako "čistou přihrávku na smeč". Odpovědi na anketu : Už jste si něco objednali prostřednictvím aktivního telemarketingu (přes příchozí hovor)? se nemohou zakládat na pravdě. Není to jen opět počin člověka, který má problém komunikovat po telefonu, definovat své potřeby, nebo pouze nakoupil nepotřebné výrobky od velké TM společnosti /jako 90% českého národa/. Neviditelná ruka trhu funguje i ve službách tohoto charakteru, je-li nabídka, vychází z poptávky atd.. Proč lidé preferují nákup spotřebního zboží v internetových obchodech stále častěji? Stejný důvod proč určité % využívá servisu TM center pravidelně a zájem roste. K definici loosera, který sedí v koji 1m x 1m a kontinuálně klame klienty, pouze tolik: až bude Váš diář naplněn k prasknutí, budete nemohoucí, nebo prostě jen dokážete vyhodnotit atraktivitu a přínos nabídky po telefonu v reálném čase, oceníte přínos TM a rádi si za tento servis i zaplatíte. Viva! aktivnímu i pasvinímu TM.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).