Dolarový američan, wow, nepište bludy a vydělávejte. Použiju Váše HaHa. Někdy Vám zavolám a něco prodám, tak 2min.času před koncem pracovní doby, to bude stačit. :-)
To je super, pridte, ja vam uz nieco predam :-) Ozvite sa na superprodukt<zavinac>pookmail.com. Uz pre Vas palim vynikajuci operacny system Plan9. Ako casovo obmedzenu ponuku Vam tam pri logine pridam osobne oslovenie (preto by som prosil o meno). Fakt! Nekecam! A dokonca na CD budete mat aj moj vlastnorucny podpis. To vsetko len za 4979 Kc.
Idealny vianocny darcek pre Vase rybicky. Tento darcek zazracne sposobi, ze Vas tchyne nebude prudit aspon 3 dni, zmeni minulost a vrati Vam Vasu rozvratenu rodinu dokopy. Vasi spolupracovnici si o Vas za Vasimi zady prestanu suskat a mozno Vas aj trocha zacnu mat radi.
Zaroven produkt sposobi, ze aspon 50% telefonickych respondentov Vasej kampane si inzerovnany produkt kupia a 100% z nich bude stastnych, ze ste im zavolali, pretoze su to proste strasni loseri, ktorym nikto inak nevola, a radi si s niekym pokecaju.
Kupou sa Vasa firma stane aktivna, dynamicka, inovativna, robustna, skalovatelna, web 2.0-na, marketing 3.0-na, vizionarska a hlavne - bude efektivne vytvarat komplexne riesenia.
Ako zakaznik sa zaroven zaclenite do Velkeho Vjanocneho Zlosovaňja, kde mozte vyhrat notebook. Kupou troch a viac produktov sa zaclenite do Mega-Zlosovania Tisicrocia, kde mozte vyhrat cely Cesky Sen.
(Nabidka je casovo omezena, plati do 7.12.2006. Plati do vyprdani zasob. Vyhru nie je mozne vymahat sudnou cestou.)
(Dodatok neautorizovany od PR oddelenia: modalna logika je pouzivana uplne zamerne. O Vasej oblubenosti vypoveda oblubenost filtrov typu AdBlock.)
Vy máte alespoň smysl pro humor ;-). Proto se trochu omluvím. Já nadávám na ty telefonisty, co telefonují naslepo (přiznaný generátor čísel), neví, komu se dovolají, nevybírají z žádného seznamu klientů, či firem, které chtějí být osloveny. Buď mají Zlaté stránky při ruce, nebo výpis kontaktů firem z internetu. Ale jsou to ty existence, co otravují, zdržují a nejsou mi nijak prospěšné.
Nejste tedy jeden z těch nevychovanců, co mi otravují život. Proto to zde zdůrazňuji a důsledně odlišuji. Pokud dám své telefonní číslo do Elektry, že chci nový DVD rekordér s těmi a těmi parametry - a oni se mi za 2 měsíce ozvou, že už je na skladě - tak jim poděkuji (a doufám, že na druhém konci drátu bude hlas podobného elegána, jako jste vy ;-)
Dnes je již slunce v nedohlednu, ale zkuste štěstí zítra, snad nebude smog. Hodně štěstí. Díky za číslo, mohu to brát jako souhlas se zažazením do databáze? Vyexportuji ho obchodníkům ať se na Vás natrenují :-)
Mí klienti jsou se mnou spokojení a Vám to nebudu vysvětlovat. Leda, když mi za to s úsměvem zaplatíte.
Ne, to se mi neděje, já jdu do obchodu - tím vyjadřuji zájem koupit, nebo se podívat. Já si vybírám, a dávám si věci do košíku - opět má volba. A pak jdu ke kase, kde si za zboží, o které mám zájem a které jsem si vybral, s úsměvem zaplatím.
Chcete příměr, co děláte vy? Máte ho mít. Vidíte na ulici člověka, chňapnete po něm, táhnete ho do obchodu, kam nechtěl (nevyžádaný hovor), nacpete mu košík něčím o co nemá zájem (nabízíte, co úžasného pro něj máte) a ještě se s tím chlubíte.
Vidíte tu jemnou odlišnost mezi slovy chtít a nutit? Já ano. Vítejte ve světě vakuových fluktuací...
Je vidět, že zatím co my, usmrkaní živnostníčci alespoň něco děláme, tak vy točíte mediální kampaně. Nu točte :-D
Kdybyste mi zavolal, asi bychom si hezky popovídali o tom, že nechci být rušen, protože mám na práci důležitější věci než se vybavovat s prodejcem po telefonu. Třeba zalít květiny, nebo si vychutnat západ slunce na obzoru... Hezký zbytek večera ;-)
Honzíku, zavřete se do vakua. Vašim klientem jste zřejmě výhradně VY sám, ostatně všechny prodejní kanály pracují s nabídkou a poptávkou. Ale to VY neznáte a nepoužíváte. Právě proto Váše orinetace má tak velké trhliny. Je to něco, jako kdybych Vám plnil košík v supermarketu tím, co si myslím, že chcete koupit - také byste takovému volovi poděkoval? Time managemente Ale, ale to se Vám děje, Vy jste to nepostřehl? A tomu volovi zaplatíte u pokladny, s úsměvem. Kartou,nebo hovotě.
:)) Vaše příspěvky mě nyní utvrzují v tom, že jste uplakaný živnostníček co tu prudí lidi, kteří točí mediální kampaně a jen závistivě přispívá hámotiny, aby si ulevil a myslel si že ho každý chce :)
Pane znát vaši firmu .. tak si tam z lítosti zajdu něco koupit :)
Podívej se ty chudáku, právě lidi jako ty mě připravují vždy o +-20-30s času, kterých bych mohl využít na vydělání několika dalších dolarů.
Jak vidím tvou reakci a to, že nejsi schopen pochopit to, že lidi okrádáš o čas a o nervy (kromě těch pár procent, co si něco koupí (když odečtu čtvrtinu, co si to koupí jen proto aby jste mlčeli a pak si to nepřevezme)) tak se začnu k vám chovat jinak, a začnu si na vás vylívat své nervy.
Takže až mě příště zavoláte, čekejte, že nejenže mi zase nic neprodáte ale ještě vás pěkně seřvu :)) haha.
Takže, ty Smegheade jeden, pokud mi někdo zavolá, aby ověřil mou objednávku, je to vyžádaný hovor a vše je v pořádku. Protože chci objednat a on volá na základě mé poptávky.
BTW: Kdo mi zabrání i do ověřovacího hovoru nahlásit podvrženou adresu? Jako by snad mělo toto ověření nějaký valný smysl...
Time management mi říká pane, protože jinak bych se jako živnostník neuživil. Právě proto mne takové prudy, co volají bez výzvy otravují, ruší a okrádají o čas. Já nechci Vaše výhodné nabídky, protože jsou výhodné pro Vás.
A jak jsem již několikrát na tyto telefonní spamy reagoval - kdybych měl o Vaše služby/nabídku zájem, již bych se Vám ozval. Děkuji, že nyní vím, kde nehledat.
Je to něco, jako kdybych Vám plnil košík v supermarketu tím, co si myslím, že chcete koupit - také byste takovému volovi poděkoval? Time managemente... :-D
Vy jste magor. Vaše překotné myšlení vám nedovolilo pochopit, že předřečník narážel na to, že jste vaši úžasnou řeč vložil dvakrát. Poznámka o písmenu nebyla v té zprávě podstatná. Chybí vám schopnost rozlišit podstatné od nepodstatného. Chcete mé číslo? ;)
Dobrý den, ó ano, mám chybu v anglickém slovíčku, to je přesně potrava pro takové osobnosti s velkým JÁ. Překotné to může být snad jen pro Vás, jestli nestačíte dikci, chápu, že telefon je Váš nepřítel. Zahoďte mobil a posílejte dopisy, mj.při ověřování např.místa dodání, z většiny eshopů, s Vámi hovoří operátor. Seřvěte ho a dejte mu poslechnout motor, jako jeden z přispívajících. :-) Good Luck, je to správně?
Jestli telefonujete stejně překotně, jako píšete, nemůžete nic prodat.
Až bude můj diář nabit k prasknutí (nebo budu nemohoucí) jistě ocením možnost nakupovat po telefonu, ale to co a kdy chci já, ne to co si VY myslíte, že JÁ chci. Ostatně už několik let nakupuji po internetu, je to prostě pohodlnější.
Ten looser, kterého jste měl patrně na mysli, se píše jen s jedním o - loser.
Dobrý den, tento příspěvek vnímám jako "čistou přihrávku na smeč". Odpovědi na anketu : Už jste si něco objednali prostřednictvím aktivního telemarketingu (přes příchozí hovor)? se nemohou zakládat na pravdě. Není to jen opět počin člověka, který má problém komunikovat po telefonu, definovat své potřeby, nebo pouze nakoupil nepotřebné výrobky od velké TM společnosti /jako 90% českého národa/. Neviditelná ruka trhu funguje i ve službách tohoto charakteru, je-li nabídka, vychází z poptávky atd.. Proč lidé preferují nákup spotřebního zboží v internetových obchodech stále častěji? Stejný důvod proč určité % využívá servisu TM center pravidelně a zájem roste. K definici loosera, který sedí v koji 1m x 1m a kontinuálně klame klienty, pouze tolik: až bude Váš diář naplněn k prasknutí, budete nemohoucí, nebo prostě jen dokážete vyhodnotit atraktivitu a přínos nabídky po telefonu v reálném čase, oceníte přínos TM a rádi si za tento servis i zaplatíte. Viva! aktivnímu i pasvinímu TM.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).