Článek je výborný, pan Hanuš píše zasvěceně. Je tak snadné štvát proti koncesionářskému poplatku, reklamě na ČT a podrývat finanční postavení veřejnoprávní televize. Ve skutečnosti jde o zájmové skupiny a jejich zisky. Propojení zájmových skupin a politiků dnes prosakuje na světlo stále více. Podpora komerčním televizím přináší politikům profit, často nejen finanční. Když dnes mluví předseda vlády o tom, kolik programů by měla mít ČT, je to smutný důkaz jeho podjatosti, naštěstí v říjnu 2011 prý vláda padne. Komerční televize patří na náš trh stejně jako veřejnoprávní televize, jejíž zvláštní postavení nositele specifické národní kultury bychom si neměli nechat vzít. Propaganda televizí, které jsou "zcela zadarmo", však prověří skutečnou intelektuální úroveň národa. Obávvám se výsledku této prověrky.
Na jiném místě se píše o propadu turecké telenovely v Česku,tak to s tou intelektuální úrovní,narozdíl od Slováků,nebo jiných balkánských zemí,není tak hrozné.