To je trochu jinak. Barrandov zatím není součástí peoplemetrového měření (i když už o členství v ATO požádal) a proto reklamní čas prodává za fixní ceny. Ty jsou samozřejmě mnohem nižší než na Nově, ale samozřejmě platí, že za 4 minuty reklamy dostanou více než za půl.
Ja teda nevim, ale barrandov se me jako tv moc nelibi. vzdyt tam vubec nic nedavaj. je to sama telenovela, nejakej stupidni australskej serial, 1 1/2 hodiny "rado by" zpravodajstvi. a pak nejaky trapny porady...beru, ze to je v zacatku, tak nechtej moc investovat do lepsi programovy nabidky, ale preci jenom by uz mohli taky davat neco lepsiho...
Neodporujete si trochu? Pořád tu přesvědčujete, že budoucnost je v satelitním příjmu a najednou by si bez DVB-T ani neškrtli?
Co se týče množství reklamy na Barrandově, je to jenom začátek. V dubnu mají nasmlouváno reklamy ještě asi o 25% více než nyní. A je to dobře. Čím více peněz z reklamy, tím se budou moci na podzim nakoupit lepší a atraktivnější pořady na příští rok.
Co se týče HD vysílání na satelitu, čeká Barrandov až začne vysílat ČT, případně Nova. Potom teprve nastane ten pravý boom HD přijímačů a ekonomicky to bude dávat smysl.
problém satelitního příjmu je hlavně ten, že když zde začne vysílat další nový program (např.ten Barrandov), zvládne si jej vyladit a nainstalovat je hrstka lidí. Víte kolik % majitelů sat.kompletu na CS Link / Sky Link doposud nemá vyladěn Barrandov? V případě zemského příjmu je přeci jen vyladění o něco jednoduší a hlavně se to děje v tomto čase, kdy set-top-boxy se zabydlují u nás doma. Kdyby nebylo ČRa a ČT, Barrandov by neměl toli % sledovanosti. Jinak s tou reklamou versus vyšší příjmy souhlasím, ale sebelepší film prokládaný takovou vrstvou reklamy odradí hodně diváků a raději se mrknou na film na ČT1 (bez reklamy) nebo si ho půjčí v půjčovně.
Bylo by to super, ale nevěřím tomu, že by to bylo v dohledné době. Oni budou rádi, když vydrží první rok života. Za možnost sledovat tento kanál může hlavně rozvoj DVB-T, jinak by si moc bohužel "neškrtli" :-) Btw. ten nárůst reklamy na Barrandovu se sice očekával, ale dost se to začíná podobat reklamám na Nově (těch je tolik, že reklamní čas převyšuje čas samotného filmu :-)