Bylo by to super, ale nevěřím tomu, že by to bylo v dohledné době. Oni budou rádi, když vydrží první rok života. Za možnost sledovat tento kanál může hlavně rozvoj DVB-T, jinak by si moc bohužel "neškrtli" :-) Btw. ten nárůst reklamy na Barrandovu se sice očekával, ale dost se to začíná podobat reklamám na Nově (těch je tolik, že reklamní čas převyšuje čas samotného filmu :-)
Ja teda nevim, ale barrandov se me jako tv moc nelibi. vzdyt tam vubec nic nedavaj. je to sama telenovela, nejakej stupidni australskej serial, 1 1/2 hodiny "rado by" zpravodajstvi. a pak nejaky trapny porady...beru, ze to je v zacatku, tak nechtej moc investovat do lepsi programovy nabidky, ale preci jenom by uz mohli taky davat neco lepsiho...
Neodporujete si trochu? Pořád tu přesvědčujete, že budoucnost je v satelitním příjmu a najednou by si bez DVB-T ani neškrtli?
Co se týče množství reklamy na Barrandově, je to jenom začátek. V dubnu mají nasmlouváno reklamy ještě asi o 25% více než nyní. A je to dobře. Čím více peněz z reklamy, tím se budou moci na podzim nakoupit lepší a atraktivnější pořady na příští rok.
Co se týče HD vysílání na satelitu, čeká Barrandov až začne vysílat ČT, případně Nova. Potom teprve nastane ten pravý boom HD přijímačů a ekonomicky to bude dávat smysl.
problém satelitního příjmu je hlavně ten, že když zde začne vysílat další nový program (např.ten Barrandov), zvládne si jej vyladit a nainstalovat je hrstka lidí. Víte kolik % majitelů sat.kompletu na CS Link / Sky Link doposud nemá vyladěn Barrandov? V případě zemského příjmu je přeci jen vyladění o něco jednoduší a hlavně se to děje v tomto čase, kdy set-top-boxy se zabydlují u nás doma. Kdyby nebylo ČRa a ČT, Barrandov by neměl toli % sledovanosti. Jinak s tou reklamou versus vyšší příjmy souhlasím, ale sebelepší film prokládaný takovou vrstvou reklamy odradí hodně diváků a raději se mrknou na film na ČT1 (bez reklamy) nebo si ho půjčí v půjčovně.
To je trochu jinak. Barrandov zatím není součástí peoplemetrového měření (i když už o členství v ATO požádal) a proto reklamní čas prodává za fixní ceny. Ty jsou samozřejmě mnohem nižší než na Nově, ale samozřejmě platí, že za 4 minuty reklamy dostanou více než za půl.