Já hádám, že všechno troje do kupy, od každého kousek. Na prosťáčky takové strašení funguje, znalý se jen ušklíbne. Mám s něčím takovým osobní zkušenost bez souvislostí s touhle branží, kdy si někdo myslel, že jsem právě takový prosťáček.Protože ne, následovalo nejprve útrpné pousmání a poté varovný dopis. Vyřízeno, skončeno. Ona právní povědomost ani u vysokých manažerů není celkově kdovíjaká, táž osobní zkušenost.
Navíc Jojka asi uvažuje tím způsobem, že negativní reklama je taky reklama a ze všeho se dá vytlouct kapitál nebo sledovanost. Těžko hodnotit...
Ten pan bud chce jenom strasit a dobre vi,ze zakaznik je nepostizitelny,nebo je to naprosto veci neznaly amater(Coz by co se tyce Slovenska nebyla az takova vyjimka,viz Gregus v cele slovaksportu).A nebo uz jojka nevi jak na sebe upozornit a jeji situace je podobne zalostna jako u jeji ceske sestry primy?