Vlákno názorů k článku Televize O2 TV: Co je nového? od anonym - Službu O2TV jsem objednal již 5.9.2006. Dnes to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 2006 19:58

    anonymní
    Službu O2TV jsem objednal již 5.9.2006. Dnes to jsou právě dva měsíce a výsledek je v rozporu s reklamou a veškerými přísliby. Instalace dosud neproběhla, protože objednávkový systém už popáté zadanou objednávku "vyhodil" a nikdo není schopen vysvětlit proč. Operátoři centra péče o zákazníka i přes 10 urgencí a 2 písemné stížnosti jsou zcela bezradní, ale přesto striktně odmítají přepojit na odpovědného "diletanta" za tento stav. Mé zkušenosti mě přesvědčily, že v O2, která se snaží prezentovat jako moderní a zákaznicky orientovaná firma, selhává nejen SW objednávkový systém, ale i systém péče o zákazníka (správněji by mělo být systém kontaktu se zákazníkem) a v neposlední řadě i vnitřní kontrolní systém (na obě písemné stížnosti se nikdo ani neotěžoval ozvat, natož pak se omluvit nebo problémy vysvětlit). Dnes jsem již tak "otráven", že při každé reklamě O2 se mi dělá nanic.
  • 20. 11. 2006 16:57

    Ramik (neregistrovaný)
    U O2 je to naprosto stejný ve všech směrech jako před 9-ti měsíci. Výše uvedený popis přesně vystihuje mou zkušenost. Stále masírují lidi reklamou i telefonem a když si člověk jejich službu objedná, čeká půl roku. Já tak dlouho čekal na zřízení Internet Expres přesto, že bydlím kousek od nově postavené digitální ústředny, vybavené veškerou potřebnou technologií. Kontakt na odpovědného reklamačního pracovníka mi vždy odmítli sdělit a sami na informacích nic nevěděli a nedokázali zjistit. Teď, když mi volají abych si u nich objednal O2TV a zeptám se jich, kde se mohu seznámit s kvalitou vysílání - nevědí. Očekával bych, že si ve svých prodejnách nainstalují a zřídí předváděcí místa a ono nic.
  • 27. 11. 2006 12:56

    Palec_82 (neregistrovaný)
    Mám stejnou zkušenost až na to že jsem objednal 16.9. a také mě systém třikrát objednávku vyhodil, teď mi předělali linku na protokol PPPOE tak doufám že už se konečně začne něco dít
  • 7. 12. 2006 20:14

    gandalf_cerveny (neregistrovaný)
    TOTO jsem poslal v rámci služby "Napište nám", více není myslím třeba vysvětlovat

    Dobrý den, po báječných zkušenostech s Vaší telekomunikační pseudospolečností Vás tímto žádám o 2 informace. 1. Jak je možné že po čtrnáctidenním čekání na objednanou službu O2TV se mi po mém zcela náhodném telefonátu na Vaší dezinformační linku (odpusťte mi ta silná slova, mluví ze mě zkušenost) dostalo odpovědi "objednavka byla z bla bla bla důvodů zrušena", a já jsem o tom nebyl žádným způsobem informován? Podotýkám že jsem Vašemu "profesionálovi" zdůraznil fakt, že na lince je internet od konkurenční společnosti. 2. Jakým způsobem chcete vypovědět platbu za telefonní linku kterou budu raději platit konkurenci. Za Vaší, zcela jistě opět chybnou a nesmyslnou, odpověď mnohokráte děkuji, buďte ubezpečeni že šířím již několik měsíců své zkušenosti s karikaturou firmy zvané nyní O2. Bůh budiž lehký Eurotelu, garantuji Vám odnesení nejméně 20 MSISDN z Vaší sítě. Kdokoli soudný musí při prostudování historie uvedené telefonní stanice zrudnout hanbou. Vězte že hovory (jak původní objednávku tak nyní i informaci, že mi z nějakého zcela nepochopitelného důvodu nebylo oznámeno storno objednávky nezaviněné z mé strany) jsem začal rozesílat všem známým i s vysvětlujícím komentářem. Doufám že se k Vám, jak je v telekomunikacích dobrým zvykem, dostanou co nejrychleji, zhoršená kvalita není způsobena mým přístrojem.

    Go O2, go...
  • 16. 12. 2006 21:25

    h.u.c.i (neregistrovaný)
    Takže snad na závěr doporučení pro všechny, kteří měli nebo stále ještě mají stejné problémy se "systémem", který stornovává objednávky a nikdo neví proč. Problém neřešte s centrem pro zákazníky. V případě neřešitelných problémů, na kterých se však intenzivně, leč bez výsledku, pracuje, sdělte písemně na adresu generálního ředitele O2. Já jsem tak učinil a hned druhý den se veškeré "problémy" podařilo zdárně vyřešit a objednávka nabrala správný průběh. Do 10 dnů jsem měl O2TV k mé spokojenosti nainstalovanou.
    Akorát nechápu, proč to tam nejde "normální" cestou. Co si o tom má zákazník myslet?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).