Tak tímhle článkem mi Lupa udělala radost. "Bobik" patří momentálně k mým nejoblíbenějším TV reklamám - a když jsem si ho teď spustil na počítači, uvědomil jsem si, že pokaždé tenhle minifilmeček působí. Zatím se mi neokoukal.
Jinak je ale nejspíš víc než trefné autorovo tvrzení, že byť mezi portály jde o reklamu nejkreativnější, nebo spravedlivěji řečeno nejvtipnější, tak její účinky budou nejnižší.
Ale ještě víc optěšující zprávou je fakt, kterého si autor všímá na konci textu. Že totiž donedávna bylo dost nepředstavitelné, že by nějaká ryze internetová společnost rozjela ve velkém televizní reklamu. A hle, najednou tady máme hned souboj internetových portálů. Hned jsme zas o kus dál, ne?
Souhlasím s Dušanem, za poslední dva až tři týdny na mém webu výrazně vzrostla návštěvnost ze Atlasu, naopak z Centra chodí stále méně lidí. Ve výsledcích vyhledávání i v umístěních v kategoriích je ten web v obou portálech na zhruba stejných pozicích.
včera z centra (katalog, fulltext, placený odkaz): 54 návštěv
včera z atlasu (katalog, fulltext): 59
Já mám jinou zkušenost, většina lidí vůbec netuší, na co ta reklama je, někdo ví, že na Centrum, někdo je přesvědčený, že na Seznam, ale Atlas si nemyslel nikdo.