Otázka je jednoduchá - co to je "zjevně nesmyslná cena" ?? Je snad na spotřebiteli, aby se snažil rozluštit marketingové války obchodníků a rozlišoval, co je ještě neuvěřitelně lákavá nabídka a co už je chyba?
Kdo si pamatuje Škodu Fabiu za 25 Kč ?
http://www.lupa.cz/zpravicky/slevy-seznamu-startuji-zitra-se-skoda-fabia-za-25-kc/
Nejednalo se tehdy o omyl, jen další krok v tom, nalákat zákazníky. Kdo touží po něčem aktuálnějším, ať večer navštíví Kaufland. Mandarinky zlevněné z 26 Kč na 1,50 Kč a jiné pastvy pro oči nakupujících tam jsou na denním pořádku.
A ve světle těchhle a mnohých jiných bizarností mi má připadat předvánoční akce televize za pár stovek jako něco neobvyklého ??
Jenže v Kauflandu se tak zbavují starého zboží, u kterého vzhledem k délce trvanlivosti existuje důvodná obava, že by mohlo po zavíračce vyskákat z bedniček a sežrat uklízečku.
U televize nebo jiné elektroniky vypršení doby spotřeby (zatím) nehrozí - výrobci se spokojí s obvyklou "plánovanou poruchovostí" a neváží selhání přístroje k určitému datu. Ale co není dnes, může být zítra, žejo. Pak se možná dočkáme velkých výprodejů domácí elektroniky za desetinovou cenu, protože televizím bude za půl roku končit datum spotřeby. :-)