Tohle je jen další důkaz, že kdysi špička mezi IT obchody už nějaký ten rok nezadržitelně padá ke dnu.
Po mnoha letech dobrých zkušeností se mnou před nějakým časem opravdu ukázkově vyj..... když ve 14 denní lhůtě odmítli převzít zpět vadné zboží pokud jim nezaplatím 15% z ceny jako manipulační poplatek. Těch peripetií bylo víc, ale situace kdy mě začali 4 prodejci ze všec stran obstupovat, aby mi zřejmě dali najevo, že to půjde i po zlém mě o skutečné povaze firmy přesvědčila dokonale.
V normálním státě by se k dlouholetému zákazníkovi takto nemohli chovat a zákazník by samozřejmě nemohl očekávat, že si koupí TV za 300,- Kč.
Ovšem pokud se společnost neštítí zákony porušovat, je morálně správné, aby za svou blbost v podobě špatné ceny byla nucena zaplatit - zboží dodat.