No jo, chybička se vloudila. Ale dá se k ní postavit s grácií, jako třeba Mercedes: https://www.facebook.com/Kverulant.org/posts/177802995698049
A nebo typicky česky, jako CZC.
Pri cteni jsem si vzpomnel na jeden pripad z nedavne doby.
Jsem na vazkach rozhodnout se kdo udelal tu zasadni chybu. Je mi jasne, ze kupujici vedomne vedel, ze neco je v neporadku ovsem neprijimam ani vyrok, ze "preci nebudu nekomu posilat neco jen proto, ze nejaky brigadnik uidelal chybu". Ano udelal, je za svoji praci placen, tak by mel obchodnik taky vyvezt zodpovednost za chybu sveho zamestnance.
BTW: Pokud je pravdivy udaj, ze si objednalo 30 lidi, tak by to cechac stalo rekneme 300k, coz je IMO celkem nizoucka cena za to, jaky halo by to vyvolalo na netu a vsude jinde - velmi pozitivni marketingova masaz za smesny peniz. Dovolim si odhadovat, ze za marketing czc utrati rocne radove vic. Takhle to vyzniva spis negativne, coz naopak ty prachy za ten marketing utraceny znehodnocuje.