Proč takový tón? Každá věková hranice má nějaké meze a tak není potřeba se pozastavovat nad jednou z hranic = 4 roky. Pokud to nevíte, tak v domácnostech s peoplemetry má svůj kód sledování každý člen domácnosti. Zda patřičné tlačítko, signalizující pobyt před obrazovkou, stiskne samo čtyřleté dítě, nebo jeho rodič, to nemusíte řešit. Já totiž znám i takto malé děti, které zvládají domácí TV sestavu i s přehrávačem, daleko spolehlivěji, než třeba jejich prarodiče. A, že má reklama vliv i na tuto nejmladší věkovou kategorii, na to můžete vzít jed.
Nevím, o čem mluvíte, tohle jsou data z peoplemetrů a v nich žádné děti nedávají hlasy reklamám. Zkuste si zjistit, jak se měří sledovanost a pal teprve pište komentáře.
Já to samozřejmě neřeším,ale divím se,že tady ty reklamní smyšlenosti obhajuje jinak solidní redaktor. Nebo on snad těm údajům reklamních agentur věří ??
možná to není přímo z agentury takto postavené, ale mnozí respondenti zajisté přišli na způsob jak si "spoluprací" s komerčními TV" přivydělat nemalé peníze. Za peníze by se dalo vydržet koukat na TN nebo růžovku, jde jen za kolik . A komerčním televizím se to vyplatí mnohem víc než investovat do lepšího programu.
Menší TV = placené TV a těm je to vcelku jedno. Ty hlavně zajímá, aby kabeloví a satelitní operátoři včas a v požadované výši hradili faktury za počty klientů.
Problém je v tom, že zatím nic spolehlivějšího, než peoplemetry, u nás není v provozu. I když se může zdát, že je to všechno jen pouhá fraška, objednaná Novou a Primou, nezaráží kritiky této technologie fakt, že si žádná jiná (menší) TV na soustavné falšování výsledků nestěžovala? V této hře se točí miliardy a i jen každé procento sledovanosti představuje velmi vysokou částku, zajímavou a důležitou pro kteroukoliv televizi.
Všichni jistě vnímají zdejší přestřelky o sledovanosti mezi některými "PR" jednotlivých komerčních stanic. Zpochybňuje někdo z nich výsledky konkurence tím, že jsou zmanipulovány? Přitom by to bylo jistě snadnější a levnější, než vymýšlet geniální programová schemata, nakupovat drahé programové licence, vysílací práva na sportovní přenosy a filmy.
Já to samozřejmě neřeším,ale divím se,že tady ty reklamní smyšlenosti obhajuje jinak solidní redaktor. Nebo on snad těm údajům reklamních agentur věří ??
Pane Potůčku,si z nás děláte prču? Jak prosím ty čtyřleté děti dávají hlasy pro nějakou reklamu ?? Vy jste jeden co takovým zcela smyšleným průzkumům věří,my ostatní to považujeme za smyšlený blábol reklamních agentur.
Sledovanost se měří obvyklým podvodem, kdy se peoplemetry dávají vybraným domácnostem, u kterých je jistota sledování toho, co si zrovna objednatel sledovanosti zaplatí. A když jsou největšími plátci Nova a Prima, tak je o výsledku předem jasno, to dá rozum.