No bohužel se občas najdou i tací,kteří si myslí že koupí přijímače se tak stávám jejich poskokem a rádcem na telefonu kdykoliv si vzpomenou nebo něco rozšťourají neodborným zásahem.Není jich moc,ale pohříchu jsou to ti,kteří pěšky nechodí ani pro rohlíky.
U mě mají smůlu.Ukážu,předvedu,nainstaluji,seznámím,odevzdám funkční.Pokud se nejedná o záruční výjezd nebo zásah,dopředu každého seznámím s podmínkami dalších služeb-výjezd,zjištění příčin,oprava,materiál apod.Většinou to tak funguje.
Ale jo, i v Praze "suskanda" funguje jako reklama docela dobre. Staci kdyz nekdo prijde na navstevu k zakaznikovi, majiteli set-top-boxu (nejlepe PVR), ten se s jeho vymozenostmi pochlubi, navsteva se zajima kde lze k takove veci prijit a s kym se nejlepe poradit... To funguje urcite i v New Yorku :-).
Ano, je to tak. V rámci koupě přijímače samozřejmě STB pro DVB-T nebo DVB-T naladím zadarmo, v případě že zákazník přístroj rozladí, sám počítá s tím, že už to tak nebude. Ohledně doporučení známých - mám veliké štěstí, že to tu funguje, že je to malé město, v Plzni bych se už ani náhodou nečapal (alespoň bez masívní reklamní investice ne)
Tak tak, neni nad osobni doporuceni. Za seznameni s ovladanim nebo treba prehrani firmwaru ale neuctujeme nic (pokud jde o nase zakazniky, samozrejme). Zatim to zvladnout jde.
Úplně přesně jste se Davide strefil, také si za to řeknu min.50,-, většinou mi ale dají 200,-sami od sebe a nebo přinesou nějakou tu lahvinku (nepiju a tak se lahvinka hodí na přesun někomu jinému :-) Lidi jsou vděční, i když jim jen ústně poradím. Když se ptají pak co jsou dlužni, poprosím je pouze o doporučení svým známým, kteří uvažují o nějakém přijímači. Drtivá většina mých zákazníků jsou z okruhu známých jiných mých zákazníků a zo to jsem moc vděčen a děkuji.
No já to řeším naúčtováním práce od 50 Kč do 200 Kč podle složitosti a časové náročnostï.Každá práce by měla být ohodnocena a kdybych to dělal zadarmo tak bych nedělal celý den nic jinýho než samaritána.
Ano, mam podobnou zkusenost. Strucne receno, casto vice radime a delame uzivatelskou podporu nez prodavame. Podle me je to dano nejen tim, ze jde o neco noveho, protoze klasickou analogovou televizi musite naladit a muzete "rozhasit" take, ale hlavne snadnou prenosnosti "krabicek". Je jednoduse pohodlnejsi prinest pristroj a nechat si ho nastavit nez se trapit nejakym zkoumanim jak se co dela nebo zavolanim znamemu, ktery pristroj primarne naladil a zmizel. Pokud by byly rozmery set-top-boxu srovnatelne s CRT televizory, jsem si jist, ze by tato aktivita klesla na minimum :-).