12-cti leté dítě je ohromná kupní síla,kdežto 55-ti letý člověk asi už ne?Tohle je největší blbost.Sledovanost,jako objektivní by se měla uvádět na všechny diváky starší 15-cti let.Copak starší lidi nemají peníze?Nenakupují,nechodí do práce,nemají důchody?Chápu Novu,že si chce aspon nějak zachovat prestiž,ovšem tu už dávno ztratila.
 
obecná skupina typu 15+ existuje jenom v ČR, nikde na světě nemá v případě komerčních tv obdobu, komerční televize nevysílají pro každého, vysílají pro diváky, kteří jsou považováni v dané zemy na základě relevantních dat jako inzertně nejatraktivnější, někde je to 18-49, jinde 12-54, v další zemy jako např. v Rumunsku diváci myslím že taky 18-49 ale jenom z městských oblastí
 
Až budou v Česku vysílat desítky komerčních stanic, speciálně zaměřené na několik věkových skupin, potom ať si měří každý podle svých potřeb a podle toho ať zadavatelé také rozděluí své peníze za reklamu. Protože ještě v tého situaci nejsme, je jistě vhodné najít empiricky takovou věkovou skupinu diváků, která managementu určité stanice dělá největší radost. Ale o skutečné kupní síle to, podle mne, vypovídá jen minimálně.
 
Ano, skupina 15+ se opravdu užívá asi jen v Česku. V tom se nemýlíte. Ale zkuste prosím říci v Nově, že nevysílá pro každého, reakce by mohla být zajímavá. Komerční televize samozřejmě vysílají pro každého - proto také v řadě zemí relevantním srovnávacím parametrem jsou absolutní čísla. Jinak i komerční stanice mají zájem dobře uspět v kategorii všichni diváci (většinou 3 +). Porovnání v kategoriích 15 - 54 a podobně je spíše záležitostí PR. Ukazuje se totiž, že lidé nad padesát utrácejí mnohem víc peněz (ve vyspělých zemích) než studenti nebo mladé rodiny s hypotékami. Nevím jestli je pro čtenáře digizone i pro vás nutné pracovat s PR čísly nebo není lepší si udělat vlastní úsudek. Nova má v současnosti (asi ne přes léto, kdy reklama v podstatě není) vysoké příjmy z reklamy cílené na univerzální skupinu - stačí se podívat na sledovanost Babicy, Loskutáka a nebo archivních filmů, vysoký podíl starších divaček mají Ulice a Ordinace.
 
Přesně, vidím, že si konečně rozumíme. Proto je tedy poněkud zavádějící uvádět jenom skupinu 15 - 54, nebo 15 +, jsou pořady cílené na konkrétní skupiny mimo ty obecně uváděné - lifestylový pořad o módě, kosmetice atd asi bude zajímat hlavně ty zadavatele, kteří cílí na ženy 17 - 30 a tam nemá třeba reklama na pivo smysl. Asi se mnou budete souhlasit, že rozhodující jsou náklady a příjem reklamy, respektive čím větší rozdíl mezi nimi (ve prospěch inzerce) je. Proto je pro Novu na jedné straně vysoce efektivní Babica (náklady opravdu nejsou velké a navíc je tam i dost sponzorských peněz) a na druhé straně jsou problematické výsledky Hlasu. Farmě za 40 milionů nasazené v létě opravdu nerozumím.
 
vždy zároveň zverejnia dva články ... v jednom je najlepšia Markíza v druhom Joj a to vždy palcovými písmenami v nadpise. Až niekde v polovičke textu sa človek dočíta (ak ma toľko času a chuti) že to bolo (len) v tom a tom čase a (len) v tej a tej skupine a niekedy sa ani nedozvie či sú to čísla absolútne alebo relatívne.
 
No slovenské PR zprávy o sledovanosti mě vytáčej, člověk se nikdy z nich nic nedozví. Většinou tam je fláknutej share za 12-54 a pak share žen 25-50 z Prešovskýho kraje. Takže nevím jaká je situace na Slovensku, ale myslím si, že v těch celkových číslech je jedničkou na trhu JOJ. U nás jí bude Prima, ale tak v horizontu jednoho roku. Přeci jen, její vítězství v létě ještě nic neznamená. Stanice CME jdou do kytek ve všech zemích.
 
Extrémne rodiny sú úspešný formát, vysoko porazili aj prepadák menom Hlas ČS a to, že dostali nejakú pokutu ma absolútne nezaujíma. To nech si riešia televízie s Radou.
Hlavne nám skús vysvetliť prečo veľké letné projekty staníc CME Farma a Pláž33 sú prepadáky od prvej epizódy :) samozrejme k ostatným veciam si sa nevyjadril, tak ako sa nevyjadruješ ani k tomu, že Prima má prepadákové leto, pritom toto leto v ČR vysoko valcuje Prima, ale i Prima Cool, ČT1 či dokonca Barrandov.
 
pokuta 25 000 eur je nic? a odhalení že šlo o velký podvod? :D ztrapnění před všema divákama? :D
Pláž 33 je nejsledovanějším programem, to se o Extrémních případech, které propadávají pod 20% říct nedá
Farma na Nově je taky jasně nejsledovanější v 15-54, takže tak
ale chápu, v JOJce nepanuje dobrá nálada, to víme všichni, takže i ty jsi nervózní až moc
 
To len, aby boli českí kolegovia v obraze.
Otvorenie Pláže 33 divákov Markízy nezaujalo
http://medialne.etrend.sk/televizia-spravy/otvorenie-plaze-33-divakov-markizy-nezaujalo.html
Pláž 33 v pondelok podľahla Extrémnym prípadom
http://medialne.etrend.sk/televizia-spravy/plaz-33-v-pondelok-podlahla-extremnym-pripadom.html
Inak myslím si, že v prvom rade tu nikoho nezaujímé slovenské televízie, ale v prvom rade chcú riešiť české. Takže venuj sa českému trhu - úspechu Prima Group, ČT Group, Barrandovu a neúspechu Nova group :)
 
Jsou tu lidi, co sledujou dění na slovenských TV, takže nás neoklameš. Prakticky všechny jejich reality show jsou kvalitní (i ty z Markízy, takže si můžeš zchladit ego), takže fans reality show tu situaci tam znají. A všichni víme, že Pláž 33 je propadák, stejně jako byl u nás Bar nebo Farma. Denní reality show přes léto prostě nefungujou. Navíc na podzim startuje Talent 3 a Prima s JOJ opět ukážou, jak má vypadat KVALITNÍ show. Takže fakt brzdi a vytahuj si tu pro mě za mě obrovskou sledovanost Ordinace, tam nikdo neřekne ani ň. Ale když budeš obhajovat propadáky CME, tak se ti akorát každej vysměje.
 
ano, výsledky Pláže 33 zatím nejsou takové, jak Markíza jistě očekávala, jenže to nemění vůbec nic na tom, že JOJ je na tom ještě hůř a i přes slabší výsledky Pláže nedokáže Markíze konkurovat a musela změnit celé letní programové prime time schéma na JOJce i Plus
výborně se např. na Markíze daří 5. řade Výmeny manželek z Novy, proti které JOJ nasadila českého Farmáře, který úplně pohořel
Talent 3? platí pořád to samé - v Markíze se jistě vůbec nebojí, žeby duely na Farmě 3 nedokázali Talent porazit a u nás byli propadáky oba Talenty, takže Nova jistě právě z Talentu strach nemá
 
Ale prosím tě, víš moc dobře, že castingová kola Talentu měly vždycky sledovanost 1,3 - 1,5 mega a přímáky 1 - 1,3 mega, takže rozhodně o žádnej propadák nešlo. Vyloženě o propadácích bych nehovořil ani u SuperStar 2 a Hlasu, a to byly hluboko pod miliónem, hlavně Hlas, kterej míval 800 tisíc. Každopádně z těhle show je nejúspěšnější právě Talent na Primě a všichni víme, že si Nova musela ze strachu vystřílet premiérové české filmy na neděle, aby měla proti Talentu šanci nespadnout do hlubokých čísel. Tak netrapčí a konečně to přiznej, nebo tě tu nikdy nikdo nebude brát vážně. Člověk to s tebou zkouší po dobrým a ono to je stejně furt prd platný!
 
:DDD ako klame, až sa ti z huby práši. Všetci vieme, že oba ročníky Talentu boli mimoriadne úspešné. Prvý ročník úplne zničil Talentmaniu a druhý ročník patril medzi najúspešnejšie reality show v histórií Slovenska a Markíza každý týždeň menila program:
ČSMT finále sledovalo cca 920 000 divákov a priemer celej show bol 830 000!
http://marketer.hnonline.sk/c1-53870770-sledovanost-cesko-slovensko-ma-talent-porovnatelna-so-superstar
Ty si myslíš, že všetci sú na tomto portáli sprostí? Prečo nie je Talentmania 2 - to bol prepadák a nie ČSMT, ktorý bude mať v priebehu troch rokov už tretiu sériu.