Vlákno názorů k článku Televizní poplatky možná zůstanou. Změní se ale jejich nastavení od Petr Faistauer - A opět to vidíte špatně. A já už...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 2. 2023 15:24

    Petr Faistauer

    A opět to vidíte špatně. A já už nemám chuť vám to vysvětlovat. Jak to vidíte vy tak to v reklamě opravdu NEfunguje.
    Nemluvě o tom, když si někdo reklamu objedná a pak ji ani po upozornění nezaplatí...

  • 26. 2. 2023 10:36

    seniorskeptik

    Vidím to asi takto:
    1/ Když mohou prosperovat komerční placené TV, nevidím důvod, proč by takto nemohla fungovat i veřejnoprávní TV. Jediný problém je asi v tom, že by se zrušilo hodně pracovních míst a ti propuštění by si museli najít náročnější a nejspíš i hůře placenou práci.
    2/ Pokud má být jakékoli médium opravdu nezávislé, musí pro něj platit striktní a bezpodmínečný zákaz jakýchkoli reklam. Protože v praxi to funguje tak, že inzerent řekne: Pokud ode mne chcete peníze za reklamu, bylo by vhodné a žádoucí, aby... (zbytek si dosaďte sami).

  • 26. 2. 2023 12:03

    Filip Jirsák

    Hezky jste svým durhým výrokem popřel ten první. Média veřejné služby nejsou na jednotlivých inzerentech závislá, takže nejsou přes reklamu vydíratelná.

    Reklama v médiích veřejné služby není ani tak kvůli zdroji příjmů pro dané médium, ale slouží 1) k určité regulaci cen reklamy (mělo to větší význam dříve, kdy tu byli jen dva komerční provozovatelé TV, u kterých by snadno mohl vzniknout oligopol, třeba i bez nějaké vědomé spolupráce), a dále za 2) slouží k tomu, aby inzerenti mohli oslovit i ty menšinové diváky/posluchače, na které je zaměřen určitý pořad nebo stanice.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).