Je videt, ze u nas si lide stale neumi vybirat program podle nabidky, ale podle loga. Zapasy Plzne v LM UEFA maji na Prima Cool tri ctvrte milionu a na CT Sport neco pres ctvrt milionu. To je vice jak o polovinu mene a zahranicni zapas na Coolu je jeste vzdycky porazi. Pritom Cechy logicky vice zajima nas tym. Cechy ale ocividne nejvice zajima logo, protoze jinak neni mozne, ze se Plzen na CT nikdy nepresvihla pres pul milionu, zatimco na Coolu se splha k milionu. To same se sledovanosti Novy, proc se u nas tak lpi na znacce? Pritom si myslim, ze Ligu mistru dela CT a Cool na stejne urovni.
To dělá divák proto, aby měl Lukáš Bank orgasmus z té sledovanosti, když už to pro něj tolik v životě znamená. Když už je nazajímají žádné seriály (krom stých repríz Simpsonů a Teorie), tak alespoň fotbal. A ano ta síla značky tu stále je, s tím souhlasím, poněvadž na tom, na čem Cool stavěl svoji sledovanost a úspěch už by dnes zdaleka nefungovalo. O tom se můžeme přesvědčit z denní sledovanosti. Osobně z toho radost nemám a nechci to po milionté opakovat, ale je to tak.