Pánové, dlužím vám dokončení boje se Samsungem:
Jejich monitor T260HD s televizním tunerem má v první sérii několik chyb ve FW, pro které nelze využít češtinu v EPG, ač české znaky kódové tabulky obsahují.
Po roce a půl marné snahy vydolovat odpověď přímo z Samsungu (opakovaně "mrtvý brouk") jsem nakonec získal vyjádření jejich značkového servisu: Reklamace se neuznává, neboť se jedná o vlastnost výrobku !
Troufám si tvrdit, že neserióznost je základní vlastnost Samsungu...
Je to blbé, ale bohužel je to tak.
Těch případů už byla spousta nejen u Samsungu a nikdo se nikdy nedopídil cíle.
Otázkou je, jak si má běžný zákazník ověřit věci, které u přístroje potřebuje.
Bohužel nijak, takže je třeba prostě kupovat věci, které ověří někdo jiný.
Ale jak říkám - těžká rada.