OT^2: V Mexico City plati (nebo aspon platilo) totez. Z tohoto duvodu vlastni lide, kteri si to mohou jen trochu dovolit, dve auta, pochopitelne s komplementarnimi znackami. Prave pozehnani pro prodejce automobilu :)
Když vám někdo nabízí auto se spotřebou 2l/100 km za super výhodnou cenu, tak je na místě zvýšená pozornost. S největší pravděpodobností totiž půjde o kapotovanou 50ccm babetu se sajdkárou ;-)
Tohle omezování se běžně děje a v MHD řeší rovněž politikou omezení sdíleného pásma. Prostě jezdí pořád stejně autobusů, takže se v nich lidi jen víc mačkají a mnoho z nich nakonec odpadne, protože je jim na poblití z autobusu, kde si lidi stojí na hlavě...
V posledni dobe dochazi k neumernemu pretezovani dopravnich linek lidmi, kteri si jen tak jezdi po meste.
Proto s okamzitou platnosti zavadime nasledujici opatreni:
1. Vlastnici sitovych jizdenek smeji jezdit v liche dny jen linkami s lichymi cisly a v sude dny jen autobusy.
2. Vlastnici sitovych jizdenek smeji pouzivat nocnich linek jen pokud predlozi ridici doklad potvrzeny dopravcem stvrzujici, ze z duvodu nocniho zamestnani jsou opravneni k nocnimu odvozu.
3. S okamzitou platnosti se rusi jizdenky pro jednotlivou jizdu. Mohly by slouzit k obchazeni omezeni 1 a 2.
4. Povinnosti cestujiciho je nastupovat do dopravniho prostredku radne oholen, v ciste obuvi a s kulturne hodnotnou knihoun v ruce.
5. Cestujici v obleceni s reklamnimi napisy jsou z prepravy samozrejme vylouceni.
Doufame, ze uvedena omezeni prijmete s pochopenim. Slibujeme si od nich lepsi sluzby vam, zakaznikum. Jiz nikdy preplnene dopravni prostredky!"
Par strouralu na Lupe by sice premyslelo, zda neexistuji jina reseni, ale jinak by to nemelo chybu, co myslite?