Spis bych rekl, ze to, co nabizi ET, je typicky FWA pristup pro domacnosti. Takove pripojeni nema prilis velkou budoucnost, pote, co bude rozumne ADSL k dispozici na velke casti uzemi, soucasni uzivatele ET pravdepodobne utecou.
Faktem jest, ze se ET podarilo v pomerne kratke dobe ziskat takovy pocet zakazniku, ktery zarucuje slusny profit z dane sluzby. Otazkou jest, zda mu ten pocet vydrzi :-)
No, ono uprimne receno to, co nabizi ET jako Data Express, je skutecne typicky intranet s firewallem, proxy a spoustou dalsich omezeni. :-/ Absence moznosti vyuzivat verejnou IP adresu a fatalni omezeni sifrovanych protokolu, VPN atd. navic prakticky vylucuje jako cilovou skupinu firemni zakazniky, kteri by jinak urcite meli o takove mobilni reseni zajem.
No, on to ani ten Internet neni (s velky I), protoze klient nedostane verejnou IP. Pak z toho uz je jen internet, tzn. lokalni sit s privatnimi adresami. (Ne ze by si dnesni techniky neumely poradit -- NAT, ale puvodni myslenka Internetu nemela s NATem a lokalnimi adresami nic spolecneho.)
Kde je IPv6 :-(( ?
Nevim tedy jak je ona smlouva sepsana, ale vzhledem k podstatne zmene parametru bych ji asi s klidem vypovedel, a nemyslim, ze bych pripadny soud prohral (po v CR jiz klasickem odvolani se az k mezinarodnimu soudu :/ ).
Souhlas.
Autorova hloupost (pardon jiný přívlastek mne nenapadá) bije do očí.
Jediná skutečná krádež o které píše je megapodvod Eurotelu (že by se konečně začal projevovat vliv ČT ??!!!)
Co jiného je to, že jsem si za nemalý peníz pořídil CDMA JEN A JEN proto abych si mohl vyměňovat data se svým serverem doma a to (z mnoha důvodů) na portech které najednou z ničehož nic poskytovatel přiškrtil pod únosnou úroveň.
Služba v tomto provedení pro mne není k ničemu a mohl jsem zůstat u pohodlnějšího (a levnějšího) GPRS.
Vašnosto, prominou, ale mně připadá jako chucpe spíše
jednání Eurotelu, který nasliboval zákazníkům
neomezený(!) vysokorychlostní(!) internet(!),
a už z toho nemají ani neomezený, ani vysokorychlostní,
a možná ani internet....
To se vám zdá košér? Aha, já zapomněl, že takové
jednání se zákazníky je u nás v ČR přeci normální... :-)