To je pravda, mě stačilo když jsem v Brněnském Globusu objednal dopředu asi 5 Kg naloženého masa na gril (Biggril), samozřejmě mě tam nachystali ty nejhnusnější co asi už nešlo prodat, jiné už neměli a oslava se měla konat tak jsem je bohužel musel vzít, ale už nikdy takovou chybu neudělám.
třeba česnek z číny :) nebo rajče, které poprvé uvidí sluníčko, až se vám vysype na chodníku z protrhnuté tesco igelitky.. jj, známe tesco.. když nad viditelně oschlým hnusem visí nápis garantujeme čerstvost, tak to snad může fungovat jen na lidi s nějakou krční poruchou, kteří vybírají po hmatu a v rukavicích.. objednat si z toho minového pole něco na dálku by mohl jen blázen
No, nevím. V Anglii, kde Tesco prodává potraviny on-line již několik let to funguje tak, že zákazníkem po internetu objednané zboží na rozvoz vybírají přimo na ploše obchodu. Nejedná se tedy o zboží ze skladu ale dodávají se stejné potraviny, které lze koupit přimo v obchodě. Nedovedu si to v našich podmínkách dost dobře představit. Tesco je vyhlášené velice špatnou kvalitou zeleniny a uzenin. Divil bych se, když by si někdo nechával tyto humusy posílat domů a ještě za to navíc platil.
oni ty živiny a vitamíny ze zeleniny a masa ze skladu neutečou, oni nejsou ani tam.. zboží které půjde na pult je vadné už při požadavku na objednání (s prvotřídní kvalitou se ani nepočítá, objednává se rovnou ta horší, jde jen o to v ČR za pasivního přihlížení obyvatelstva prodat největší humus nakoupený co nejlevněji za cenu západního špičkového zboží)
Ne že by v Tescu byla zelenina nějak kvalitní, ale doporučoval bych Vám podívat se někdy na ty oschlé, ohnilé a předražené kousky třeba v Bille. A uzeniny v Tescu jsou oproti Bille naprosto luxusní. Když se trochu snažíte, koupíte tam i párky, kde je aspoň trochu masa.
Jednou jsem zapomněl nakoupit uzeniny v mém oblíbeném řeznictví a v zoufalství pak šel pro vuřty do Billy. Stály 110Kč/kg (!!! - na pražské periferii), tak jsem doufal, že to bude aspoň něco k jídlu, jiné vuřty tam neměli.. Když jsem to doma vybalil, barva něco mezi bledě modrou a fialovou mě měla varovat, že tohle jíst nemám. Použil jsem to do buřtguláše a chutnalo to tak děsivě, že jsem jídlo snad poprvé v životě vyhodil, ačkoliv nebylo zkažené. Asi nechci domyslet, co bych si domů odnesl, kdybych zakoupil ty "opékáčky" nebo jak se jmenuje ta kostní moučka v ceně asi 39Kč/kg. Občas do Billy zajdu pro jiné věci (jiný krám tu blízko není) a výběr uzenin i zeleniny je stále stejně žalostný.
Takže třeba v mém případě si dokážu představit, že bych v případě velké nouze v Tescu po netu nakoupil, protože v Tescu po netu mi dává pořád větší šanci na menší sajrajt než v naší Bille osobně :-(
Jsem osoba líná a tak by mě takováto služba celkem potěšila, ale, jak už tu zaznělo, v obchodě si mohu zboží prohlédnout a přebrat, ovoce a zeleninu pečlivě vybírám, u balených potravin kontroluji trvanlivost, často mají vzadu nastrkané čerstvější zboží, potraviny kde z povahy věci není jeden kus jako druhý vizuálně kontroluji, např. u slaniny vybírám tu méně prorostlou. A i u těch trvanlivých věcí jak tu někdo píše jako mouka, rýže, těstoviny můžu přivézt zboží, které bude mít z roční trvanlivosti deset měsíců pryč. Takže nakonec z toho asi zase nic nebude.