Mám zkušenosti, že se na hotline NEdovoláte právě tehdy, když JE nějaký problém, prakticky je to nemožné.
Buď mají obsazeno, nebo nechávají telefony vytrvale vyzvánět. Pak je taková hotline na nic.
BTW, co byste řekli na ISP, který najednou zablokuje všem zákazníkům bez jejich vědomí aktivní režim FTP, a ani jim to neoznámí dodatečně? Jejich "zdůvodnění" po delším zatloukání: "aktivní režim FTP je nebezbečný a neslučuje se se současnou bezpečnostní politikou firmy" a prý "to není omezování přístupu k internetu".
No však už jim taky píšu výpověď, když mají takové představy o poskytování připojení k internetu :)
No, co bychom nakonec chtěli, za tak málo peněz, že? :))
A k tématu článku: jejich "hotline" funguje stylem, cituji, "Hlášení poruch a změn v době od 8:00 do 16:00 hodin v pracovní dny", samozřejmě se vůbec nedovoláte ve chvíli, kdy něco nefunguje, ani v uvedenou úřední dobu.
me to prijde logicky, pokud nejde zrovna o telco giganta tak si proste nemuze dovolit mit helpdesk s 30ti lidma pro pripad ze se neco stane... to proste neni resitelne, snad jen nejakym prednahranym "vzkazem" v pripade problemu
Ano, samozřejmě, máte pravdu.
A teď to zkuste vysvětlit třiceti rodinám v jednom paneláku, a v těch dalších taky, co si zaplatily internet na *domácí* užívání, když jim vypadne již poněkolikáté připojení *jako obvykle* v pátek odpoledne (nebo před svátky).
A budou bez něj celý víkend, protože dříve než v pondělí se nikam nedovolají, e-mail nepošlou (protože jim internet nefunguje), a taky se tím nikdo nezačne dříve než v pondělí zabývat.
Takové firmy si taky říkají ISP :)