Vlákno názorů k článku Test: dovoláte se webhosterům? od - - To je jednoduché, na helpline většinou volají hovada....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2004 10:01

    - (neregistrovaný)
    To je jednoduché, na helpline většinou volají hovada. Intelegitní zákazník zpravidla 1. najde informace na webu 2. píše emaily 3. nemá 100+1 problémů s velikostí písmen v názvu souborů, nastavením vlastního prohlížeče a tak dále. Kvůli minimu kvalifikovaných dotazů se nevyplatí na téhle funkci platit kvalifikovanou osobu. Ideální je slečna s příjemným hlasem a minimálními znalostmi, složitější dotazy odkáže jinam.

    Helpline s technicky kompetentní osobou - nejspíš znamená, že firma je menší a helpline zajišťují stejní lidé jako technické fungovaní hostingu. Výhodou jsou kvalifikované odpovědi, nevýhodou je, že v případě problémů takoví lidé mají jinou práci než být milí na zákazníky.
  • 16. 11. 2004 10:45

    Roman Pudil (neregistrovaný)
    Nesouhlasim.
    ad. 1. Na webu neni vsechno, a navic pokud jejich web zrovna nefunguje nebo nemam cas se prohrabavat a procitat tunu textu, kdyz hledam dvouslovnou odpoved, tak informace na nem nesezenu, tudiz volam - viz. napr. pred nekolika dny pipni.cz (absolutne nedostupny).
    ad. 2. Kdyz napisu email, tak nemam prehled komu dojde, jestli vubec nekomu dojde. Navic problem vetsinou potrebuji vyresit pokud mozno okamzite a nikoliv az se mi za dva dny nekdo mailem ozve s lakonickou vetou "upresnete vas dotaz".
    ad. 3. Predpokladam, ze takove dotazy resi telefoniste s bravurou hodnou mistra... :o)

    Domnivam se, ze na hotline vetsina lidi vola prave proto, ze maji nejaky problem a potrebuji ho vyresit. A k tomu je opravdu nejlepsi kvalifikovany clovek. K cemu mi bude na druhem konci dratu mila slecna, ktera me posle do pr** (byt velice mile), ale muj problem nevyresi??


  • 16. 11. 2004 14:04

    Notorius Maximus (neregistrovaný)
    Domnivam se, ze na hotline vetsina lidi vola prave proto, ze maji nejaky problem a potrebuji ho vyresit. A k tomu je opravdu nejlepsi kvalifikovany clovek. K cemu mi bude na druhem konci dratu mila slecna, ktera me posle do pr** (byt velice mile), ale muj problem nevyresi??

    Někdo musí "odfiltrovat" těch 90% pitomostí. Kvalifikovaný člověk vám nebude sedět celý den na telefonu a zodpovídat otázky laiků ani za zlaté prase.

  • 16. 11. 2004 17:38

    FiDo (neregistrovaný)
    Nevím zda jsem hovado, ale dovolím si uvést malý příklad z praxe:
    ad 1) najít informace na webu poskytovatele o tom, proč je server poskytovatele spadlý nešlo, protože server byl spadlý.
    ad 2) e-maily jsem psal jak o život , ale nikdo neodpověděl ani po 3 týdnech, zřejmě kvalifikovaní pracovníci měli jiné starosti.
    3) neměl jsem 100+1 problémů s velikostí písma. Trápila mě jen jedna drobnost 14 dní nešel webhosting na serverech firmy, kterou nebudu jmenovat (patří k 10 nej...).
    Takže mi nezbylo než kontaktovat helpline. Všichni pracovníci infolinky se tvářili, že se nic neděje. Odpověď byla každý den stejná: "Ano probíhal upgrade serveru, ale v těchto chvílích by již mělo být vše v pořádku. Pokud vám to nefunguje, zkuste to zítra nebo pozítří. Určitě to bude lepší." Opravdu kvalifikovaná odpověď. Nutno podotknout, že celá záležitost se udála loni v období vánočních svátků a mnoho lidí zodpovědných za řešení tohoto problému mělo nejspíš volno. Ale 14 dní mimo provoz byla fakt síla.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).