Test emailové komunikace mezi bankami

17. 2. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Společnost United Interactive, která vstoupila na trh počátkem minulého roku, provedla mezi 14 tuzemskými bankami test, který hodnotil úroveň komunikace s klienty. Průzkum měl ukázat, jak rychle dokáže banka reagovat na emailový dotaz a jak kvalitní je odpověď. Vítězem se stala eBanka, následuje Raiffeisenbank a Komerční banka. Na druhém konci skončila Citibank. (České noviny)

Společnost United Interactive, která vstoupila na trh počátkem minulého roku, provedla mezi 14 tuzemskými bankami test, který hodnotil úroveň komunikace s klienty. Průzkum měl ukázat, jak rychle dokáže banka reagovat na emailový dotaz a jak kvalitní je odpověď. Vítězem se stala eBanka, následuje Raiffeisenbank a Komerční banka. Na druhém konci skončila Citibank. (České noviny)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).