Hahaha... Reakce Seznamu do dvou dnů. To je dobrý joke. Já tam posílal během posledního roku několik e-mailů týkajících se editace odkazů a nedošel mi ani jeden. Ono je to docela nepříjemné, když firma změní činnost a člověk to chce editovat, přitom tam časem zavedli nějaký účet, kde se člověk dostane jen s heslem. Dokonce tam mají psáno: Pokud Vám heslo nebylo přiděleno napište sem. No a odpověď žádná jako vždy. To na Centru mi odpověděli pokaždé.
Jak jde o reklamu za peníze, tak to jsou aktivní až moc. Jenže na normální lidi kašlou. Ale taky se jim to nevyplatí. Například ten jejich nezájem jim naše firma oplatila tak, že dala přednost reklamě u Internet trade (či jak), která zprostředkovává reklamu na Centru, Quicku atd., před reklamou u Seznamu. Stejně nevím, co lidi na tom Seznamu vidí. Na lidi kašlou, vyhledávání Seznamu je taky o třídu horší než u Centra, o ostatních službách nemluvě.
Dodnes jsem nedostal od Seznamu odpoved, proc bombarduji moji emailovou schranku oznamenimi o zavirovane poste, kterou jsem nikdy neodeslal. Uz to bude dobreho pul roku. Pravda, asi po trech mesisich tu kravinu promptne vypnuli. :-))))
Pripadam si ze jsem jediny Seznamak co na toto forum chodi..No tak. Chyba neni az tak v "Seznamu". Chyba je v tom, ze ič firem maji rozebrani "Marketingovi poradci". Pokud poslete dotaz na helpdesk(nebo kdekoliv jinde na Seznam), vse se preposila na Vaseho Marketingoveho poradce a ten by mel promptne vyresit Vas problem. Je mozne ze dany Marketingovy poradce uz u Seznamu nedela(je bohuzel spousta lidi, co tuto praci nebere vazne a je zde jen na zkusenou). Tak je Vase firma pridelena nekomu kdo uz "neni" a tak neni Vas dotaz zpracovan. Bohuzel se toto muze stat. Jiny pripad je ten, kdyz dany marketingovy poradce plni pouze funkci prodejce reklamy - to je zle. Takovych lidi je spousta a nereaguji na neco co je zdarma. Ja svym firmam vse resim ihned - ikdyz se jedna o neplacene sluzby. Muj nazor je takovy, ze prave kvalitnima sluzbama si mohu prilakat zakaznika. A funguje to perfektne. Pokud mate nadale tento problem, napiste mi zde svuj email a domluvim se s Vami emailem. Muzem Vas problem zkusit vyresit.
Chyba je rozhodne v Seznamu :-) Marketingovi poradci nejsou zrozeni ze vzduchu. Pokud Seznam neni schopen tu agendu zvladat, pak ji muze treba outsourcovat.
Faktem jest, ze vnejsi svet interni problemy Seznamu nezajimaji. Pro ne je znackou Seznam.
" ... vse se preposila na Vaseho Marketingoveho poradce a ten by mel promptne vyresit Vas problem. Je mozne ze dany Marketingovy poradce uz u Seznamu nedela ... Tak je Vase firma pridelena nekomu kdo uz "neni" a tak neni Vas dotaz zpracovan. ..."
Prosim Vas, to si delate legraci nebo je v te firme opravdu takovy, ehm, hampyz?
Na kazdy pad to svedci o velice, ale opravdu velice slabe managorske praci ...
Lide, co jsou vyhozeni a pak zacnou pomlouvat sveho
zamestnavatele jsou ten nejvetsi lidkej hnuj,
ktery si clovek dovede predstavit.
Bohuzel takovejch neschopnejch luzru je cim dal tim vic.
na druhou stranu jim nemuzete vzit pravo to delat, zvlast kdyz mohou mit pravdu.. jinak receno, tohle je typicka reakce tech zamestnavatelu..
jednou jsem cetl drb na fuckedcompany.com, tykajici se jiste obri firmy ze se bude v irsku propoustet, nabidka se nevzala a skutecne asi za tri dny pote co jim to bylo oznameno (HR oddeleni) se cela obri pobocka tezce eliminovala.. ze by mezitim utekla jina nabidka, ktera byla jak se nakonec ukazala perfektni ale u mensi firmy se nemusim asi zminovat...
Imho support ma fungovat jako blackbox - vam jako dotazujicimu muze byt naprosto ukradene kdo ve firme prave slavi narozeniny nebo ci pes se vycural na podlahu, zajima vas odpoved. Pokud na dostatecne rozumnou otazku neprijde odpoved ani po par mesicich tak nekde neco neklape. Ale to neni problem vas, to je problem daneho supportu.