ako zakaznik HP.com som pisal otazku do formulara, ktory bol na strankach, moja otazka sa tykala notebooku, ktory som si chcel kupit. po odoslani mi prisla iba akasi auto-reply z ich CRMka a inak nic.
V tomto ohledu lze vysledovat urcity rozdil mezi spolecnostmi z evropy, severni ameriky a dalneho vychodu. Zatimco z dalneho vychodu se ozvou prakticky vzdycky (i kdyz anglictina neni vzdy uplne nejcistsi) - i kdyby jen s odpovedi, ze problem resit nehodlaji - z severni ameriky to tak jiste neni - a z evropy je to skoro nejhorsi. Rekl bych, ze je to o tom, jak ta ktera kultura chape slovo "mezilidska slusnost" a do jake pozice ho na zebricku hodnot klade vuci "obchodni zajem" ...
Já mám velmi "pěknou" letošní zkušenost s českým zastoupením společnosti Panasonic, kdy na technický dotaz (ke konkrétnímu produktu s detailním popisem problému) položený prostřednictvím webového formuláře v počátkem tohoto roku reagoval odpovědný pracovník počátkem července, téměř přesně po 6 měsících.
ja som surne zhanal pred dvoma rokmi usb kabel k digitalnemu fotaku SONY, na ich webstranke mali/maju? formular na odosielanie dotazov aj s peknym zaskrtavacim polickom "urgentne", ktory som samozrejme zaskrtol ;-)
odpoved prisla po dvoch mesiacoch jednovetova, ze kabel stoji 2k skk a nie je skladom ;-)
este ze som ho zohnal za par korun inde..