Mili ctenari, dekujeme za reakce. Serial spotrebitelskych testu byl naplanovan dlouho dopredu se zamerem prinest vam vice praktictejsi informace, nez bylo na Lupe zvykem. Autori si temata jednotlivych dilu nevymysleli, takze celkovy vysledek mohli ovlivnit jen svym pristupem. Vzhledem k vysledkum a vasim reakcim jsme vsak dospeli k jednoznacnemu zaveru serial prozatim ukoncit. Pokud by Vam presto chybel a meli jste po ruce podnetne napady k jeho vylepseni, muj email je vam k dispozici :)
Osobne si myslim, ze by to mela byt vase prace (tedy sefredaktora) vyselektovat takovyto balast, aby se nedostal dale nez do redakcniho kose a ne delat "Test: zkousnou to ctenari?"...
No budete se divit, ale nedostavame jen negativni reakce. A budete se mozna divit podruhe, ale ani do tohoto serialu jsem nepustil vsechno, co mi autori poslali. Bohuzel nekdy se delaji zasadni zmeny na posledni chvili dost tezce :/ Ale to uz sem prilis nepatri.
Pozoruhodne. Vzhledem k tomu, ze ve vasem testu jste "..ptali jsme se, jakým způsobem si založit vlastní email a jak ho spravovat", tak bych rekl, ze helpdesk Seznam Emailu je celkem prihodny, nemyslite?
To same se tyka dalsi otazky, tj. poctu zaregistrovanych stranek. A mimochodem je to helpdesk vice sluzeb :-)
Hledejte naturálně, jakoby hledal laický uživatel:
V nápovědě nebo v technické podpoře na mainpage...
mimochodem otázky na jaké se ptáme nemají s celkem testu nic společného... pak bychom museli testovat speciální helpdesky na konkrétní služby... v nápovědě na hlavní stránce a stránce sweb.cz není toto číslo uvedeno...
Pane Tomasfuku :) konkretizujte mi prosím svoje argumenty na můj email, abych věděl o jakých dalších službách konkrétně mluvíte a podobně jsem zvědav, jak je vaše kritika logicky konstruována... (Chci se příště vyvarovat jakýchkoli chyb libovolné povahy i vážnosti, i když vím, že je to takřka nemožné...)
Díky