...dobré vědět, za jak dlouho jsou schopní na helpdesku přijmout, přečíst a odeslat odpověď na takovýto e-mail, když ve většině případů k zaslání náhradního hesla toto nestačí a uživatel se pak ještě několik týdnů/měsíců musí s helpdeskem hádat, zda-li ten který účet je skutečně jeho?
Skutečně to o kvalitě hostingu vypovídá velice zkresleně. Když u společností, jako je Web4u musíte psát e-mail kvůli každé drobnosti, je to (navíc při často několikahodinové odezvě, kdy stejně zjistíte, že změny byly provedené úplně jinak, než jste chtěli) nesrovnatelně horší, než tam, kde e-mailovou podporu skoro nepotřebujete (paradoxem je, že v těchto případech, jako je třeba Nethost, se kterým jsem mimochodem velmi spokojen, odpovídá na maily do 10 minut).
Já mám s WEB4U jen ty nejlepší zkušenosti, mám u nich 2 weby a jak podpora (jednou i právě kvůli heslu), tak odezva na požadavky ohledně rozšíření webu byla vždy okamžitá a bezchybná. Sorry, ale musím je bránit.
Já si zrovna myslím, že daný článek přinesl docela užitečné informace (aspoň pro mě). Zkušenost s reakcí některých z těchto firem mám podobnou.
Jinak není nic horšího, když nějaký hovada slibujou nepřetřžitý helpdesk a pak se člověk na pro něho důležitý mail vůbec nedočká odpovědi. Rychlou a 100%ní reakci na mail považuju v dnešní době za nezbytnou vlastnost jakékoli slušné firmy.
hmmm... ze by si helpline kterehokoli webhostera vybiral schranky jednou denne je myslim nesmysl a spekulace autora, nemajici realne opodstatneni.
Spis mne napada, ze bud helpdesk nemel v dany okamzik nic jineho na praci a proto odpovedel rychle (zminovane minuty), nebo se venoval skutecnym zakaznikum a jejim problemum ci dotazum a kolonku potencialnich zakazniku resil pozdeji (desitky minut, hodiny).
Tema zaslani hesla emailem v plaintextu ani otevirat nebudeme, co?
... no a jeste mne napadlo - copak si v tech vselijakych adminech, control panelech, zakaznickych centrech - nemuze klient vygenerovat heslo znovu a sam? Samozrejme za predpokladu, ze ma alespon heslo k zminovanemu uctu...
> "Tema zaslani hesla emailem v plaintextu ani otevirat nebudeme, co? "
A co je na tom obtizneho, muj ISP ma o me kartu, jmeno , kde bydlim a minimalne 2 druhy kontaktu. kdyz se ozvu ze nemam heslo, napsal mi ze mi ho posle (a to pekne prosim zarucene podepsanym e-mailem - abych vedel ze je to on) a po chvili mi zavrnel mobil s SMSkou.
neni to idealni, ale take to neni uplne diletantske a lze mluvit i o jakes-takes bezpecnosti.
neverim, ze nekdo v testu ocekaval, ze dostanou heslo v tom emailu... to snad ne, ne? _ne?!?
PJ.
Jakmile uživatel zná e-mail webhostera a umí mu e-mail poslat tak stejně dobře může znát nebo si jednoduše zjistit tel. číslo na hotline. Ignum má jako hotline 24/7 2 mobilní telefony, Internet Online zelenou linku a P.E.S Consulting nabízí na logon stránce automat pro zaslání hesla nebo pevnou linku jako hotline. Pokud se přitom použije při testu výhradně komunikace pomocí e-mailu a zkoumá se tak operativnost webhostera tak test není objektivní.
Myslim, ze test neni dotazeny do konce a neni objektivni.
Predpokladal bych minimalne tri testovaci e-maily na kazdeho ISP v ruznou denni ci nocni hodinu a ty pak vyhodnotit.
Tento test tak jak byl proveden nevypovida o ISP temer nic, nebot doba jejich odezvy mohla byt zkreslena cimkoliv, co oni sami nemohli ovlivnit.
Navíc si na helpdesku mohli díky dovětku e-mailu myslet, že jde o nejapný vtip a hodit e-mail do koše :o) Přece jen, když je autoři lupy pořád bombardují svými nejapnými e-maily, tak se pak nesmí divit, že je řadí do kategorie spam :-)))))
Mam web hostovany u Czechie uz par let, sice nejsou nejlevnejsi, ale faktem je, ze jejich podpora pres email je rychla, vyuzil jsem za tu dobu parkrat i tel.kontakt a taky OK, takze si nemuzu stezovat. A kdyz si u nich treba registrujete domenu, tak je to z hodiny na hodinu - treba oproti Hyperlinku, kde cekate tyden :-)). Takovyhle test by take mel nekdo udelat.
Jo Hyperlink nema spatne registrace. Ja si pres ne zaregistroval domenu (pres parkovani), nacez jsem zjistil, ze DNS zaznamy jsou u nich a smeruji WWW na klasickou stranku "zde neni zatim nic bla bla bla Hyperlink" a ze pokud to chci zmenit tak podle slecny/pani z obchodniho si musim za par stovek objednat zmenu konfigurace. Protoze se mi nechtelo platit vypalne a to ani tak nepatrny obnos, tak jsem si ji prevedl normalne pres registratora nekolika kliknutimi a jednim mailem samozrejme zdarma. Nicmene o teto moznosti se uz slecna/pani "zapomnela" zminit. :-)
V situaci kdy jsem reálně zapomněl heslo - mi sdělili, že můj problém nemohou vyřešit, že jsem si měl heslo pamatovat - a že jediná šance je www stránky kompletně smazat, nechat si přidělit nové login&heslo, a stránky obnovit ze zálohy. Je to už nejmíň pět let, ale historka má stále svůj půvab.
Ahoj mě spolehlivě a rychle zatím vždycky pomohli u společnosti explorer, kde mám hosting.....když jsem ho měla na neplacených nebo levných hostinzích tak jsem všechno musela řešit sama...