Já mám s WEB4U jen ty nejlepší zkušenosti, mám u nich 2 weby a jak podpora (jednou i právě kvůli heslu), tak odezva na požadavky ohledně rozšíření webu byla vždy okamžitá a bezchybná. Sorry, ale musím je bránit.
Já si zrovna myslím, že daný článek přinesl docela užitečné informace (aspoň pro mě). Zkušenost s reakcí některých z těchto firem mám podobnou.
Jinak není nic horšího, když nějaký hovada slibujou nepřetřžitý helpdesk a pak se člověk na pro něho důležitý mail vůbec nedočká odpovědi. Rychlou a 100%ní reakci na mail považuju v dnešní době za nezbytnou vlastnost jakékoli slušné firmy.
Skutečně to o kvalitě hostingu vypovídá velice zkresleně. Když u společností, jako je Web4u musíte psát e-mail kvůli každé drobnosti, je to (navíc při často několikahodinové odezvě, kdy stejně zjistíte, že změny byly provedené úplně jinak, než jste chtěli) nesrovnatelně horší, než tam, kde e-mailovou podporu skoro nepotřebujete (paradoxem je, že v těchto případech, jako je třeba Nethost, se kterým jsem mimochodem velmi spokojen, odpovídá na maily do 10 minut).
...dobré vědět, za jak dlouho jsou schopní na helpdesku přijmout, přečíst a odeslat odpověď na takovýto e-mail, když ve většině případů k zaslání náhradního hesla toto nestačí a uživatel se pak ještě několik týdnů/měsíců musí s helpdeskem hádat, zda-li ten který účet je skutečně jeho?