No to mi povidej, u T2 o vikendu nikdo neni (placena linka jen v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hodin), dokonce ani dohled site. ten vypadek asi myslite, jak vypadly ty nezaplatovane Cisco routery, ja uz to ani nepocitam. S BT se sluzba vubec neda srovnat, i kdyz na infolince BT maji take veselo, ale myslim ze premava 7 dni (ale ne 24 hodin).
Zajimave je, ze u T2 Dialup podporuji vice, každý den od 7:00 do 24:00 hodin, viz http://www.tele2.cz/page/servis.php
Mel jsem u nich bezdratovou Inet linku. Dokonce tomu tusim rikali ADSL Wireless. Za pul roku 3 vypadky takove, ze vzdy v patek provedli "upgrade" a az do pondeli nesla jednou cela asijska cas Inetu, jednou cela ceska cast (snad krome jednoho ISP) a jednou to chciplo uplne. Pokazde bylo naprosto marne se o vikendu nekoho dovolat a resili to az v pondeli rano. Presel jsem k "andelovi s modrym tonem" a za rok sice taky uz 2 vypadky, ale po telefonu do pul hodiny vyresene a opravene i pozde v noci.
Právě. O mailovou komunikaci na téma vlažný zájem o nějaké služby totiž vůbec nejde.
Zrno od plev oddělí úroveň telefonické podpory - jak technické, tak billingové atd. Mnoho napoví už to, že se na ni u některých operátorů / "operátorů" nedá volat zdarma nebo 24/7.
Ještě byste mohli udělat test jejich linek, v tom je TELE2 špička. Po půlhodině čekání na jejich placené "lince pro zákazníky" vám pipina na druhém konci sice problém, který spočívá v jejich bordelu, nevyřeší, ale aspoň slíbí, že vše zjistí a obratem zavolá zpátky. Sice se už nikdy neozve, ale proč byste si nezavolali zase! Když ušetříte tolik za volání, proč byste to zase neprovolali na tu jejich linku.