Mne se zda, ze ohybat docela potrebujete - v tech trech napsanych radcich jste si zaohybal nejmene tricetkrat :)
A jak vite, delaji to i ostatni, kdyz pisi sve stranky. A tak pokud se u vyhledavace, ktery ohybat neumi, netrefite do presne stejneho tvaru jaky pouzil autor stranky, tak ji proste nenajdete - coz muze byt skoda, pokud prave ona obsahovala kyzenou informaci.
Moment, to je ovšem úplně jiný problém. Ta stránka evidentně někdy měla (teď už ho nemá) meta description, které znělo "Oddělení tělovýchovy,hudedební,jazykové a rukodělné výchovy". Tiscali.cz, které používá AlltheWeb/FAST, je nastavené tak, že je-li meta description, zobrazuje jen to. Pokud se podíváte přímo na AlltheWeb, zjistíte, že tam je jak úryvek (prakticky shodný s Morefeem), tak meta description. To, že to meta description bylo napsané úplně blbě, je přeci chyba webmastera, nebo snad ne?
Zřejmě nějak neberete v úvahu, že vyhledavač si text zobrazený u odkazu nevymýšlí. Vybírá ho z nalezené stránky. Pokud tedy na stránce nebude vůbec nic (poměrně časté) zobrazí se jen URL (příklad 1 - porovnejte 2. a 3. odkaz). Pokud na stránce bude jen informace, že nepodporuje framy (ještě častější), bude tam jen tato informace (příklad 2 - porovnejte 1. a 2. odkaz).
Zatím to byly příklady elementárních chyb. Pak ale také jde o to, jak je napsaný text, zda je opravdu tematicky konzistentní, zda se v něm klíčová slova nacházejí v logických souvislostech, nebo naopak jen v nějakých zmatených výčtech (příklad 3 - porovnejte 1. odkaz se 4. a 6.).
Konečně lze často dosáhnout i toho, aby se alespoň na hlavní klíčová slova nezobrazoval běžný text stránky, nýbrž meta discription (příklad 4 - 1. odkaz).
Převaha výjimečných dotazů nad často se opakujícími je všeobecně známá, viz např. Jeden den v životě vyhledavače (Sova v síti, 17.4.03). Znají to i ti, kdo si analyzují dotazy, přes které přicházejí návštěvníci na jejich web, i když zde se projevují relativně značné odchylky dle oboru.
Pokud jde o informace ve výsledcích vyhledávání, každý vyhledavač je zobrazuje podle poměrně jednoduchého algoritmu. Je v životním zájmu majitele webu, aby toho využil a navrhl stránku tak, aby se ve vyhledavači zobrazovalo něco smysluplněho. Proto tvrdím, že to je věc cílových stránek a nikoli vyhledavače. Ten s tím opravdu nemůže moc čarovat, zvlášť když cílová stránka třeba neobsahuje žádný text ani meta data -- viz klasika Nový dokument 1.