U TELE2 to opravdu tak funguje. Dělají samou chybu, na mail neodpovídají, telefonická podpora - půl hodiny si počkáte na placený lince a nakonec stejně nejsou schopni odpovědět.
zrovna resim problem s t-mobilem, pokud se clovek pripojuje na net pres gprs, tak t-mobile prideli IP adersu, ktera je zaregistrovana na serveru spamcop.net. Tento server vyuzivaji antispamove filtry, takze uplne nevine jsou me emaily oznaceny jako spamy :(
A operator mi pri prvnim ohlaseni problemu doporucil preinstalovat muj pocitac :-)
pokud to nekoho zajima, tak tady jsou dalsi info http://www.spamcop.net/bl.shtml?62.141.25.1
Blacklisty jsou prostě - alespoň tak, jak fungují teď - ptákovina. ISP se může na hlavu stavět a je mu to houby platné, zákazník se oprávněně zlobí ..a nikdo s tím nic neudělá. U gprs, dial-upu, adsl a pod. je to docela problém..
Ovsem jejich SMTP na blacklistu neni, takze kdyz budete odesilate pres prideleny SMTP server, tak budete v pohode. Naopak jejich sdilena IP je tam zcela opravnene, protoze uz jsem z ni nakoupil desitky viru a Tmobile stiznosti absolutne neresi. Pritom maji stovky zakazniku se zavirovanymi masinami.
Mám dobré reference na Český Telecom. Když mi vlivem výpadku proudu vyhořela ADSL přípojka, mohli se strhat aby vše spravili do 48 hodin, zdarma a ještě mi vyšli vstříc časem opravy.
To jsem od monopolu nečekal. Možná regionální záležitost...