Jediny lolek jsi tady ty. Cisla jsou sice hezka, ale realna zkusenost je druha vec. Kamos byl na Taiwanu, v primestskych autobusech v kazde sedacce zabudovany displej s GPS udavanou polohou, v obchodech elektro za cca 1/3 ceny nez u nas (par veci mi privezl), tak by se dalo pokracovat...
Ehm, vite proc je textova reklama oblibena ? Protoze textova reklama narozdil od graficke vetsinou uzivatele zdaleka tolik neobtezuje => nema duvod ji filtrovat.
Za naprosto idealni reklamu povazuju napriklad recenzi zbozi + u ni odkaz na prodejce. A je samozrejme v zajmu prodejce aby takova recenze byla nezavisla (pripadne i kritizovala nedostatky), protoze takova recenze je duveryhodna a tudiz privede skutecne zajemce.
Vazne nevidim duvod proc cumet na nejakou videoreklamu, osobne nemam napr flash nainstalovan vubec a weby ktere jej vyzaduji me nezajimaji. Evidentne pro ne nejsem dost doby zakaznik.
Textová PPC reklama se stala modlou internetové reklamy od chvíle, kdy ji v roce 2000 začal používat i Google.
Vítám, že lidé pomalu začínají o její všemocnosti pochybovat. Ano, PPC je výborné např. na podporu prodeje menších firem. Dá se s ní úspěšně kouzlit. Ale pokud jsou peníze, lidé chtějí víc než jenom pár zbloudilých návštěvníků, kteří do políčka pro vyhledávání zadali www.blue widgets.cz (když to přeženu), a čtyři řádky textu.
Nové možnosti AdWords s grafickou a video reklamou jsou skvělý tah. V porovnání se složitým vyjednáváním s padesáti marketingovými poradci jednotlivých webů to hodně zjednoduší práci marketérům na obou stranách barikády.
Díky, Lupo (čti "pane Antoši"), že o tom začínáte psát. :)
To máte pravdu zase vy, já jsem toho příkladem, protože ačkoliv jsem znal Metacafe, o Revvar jsem se dozvěděl až z vašeho článku. Na Wikipedii jsem našel celkem pěkný a snad i aktuální seznam (je tam i PornoTube.com ;-)) - http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_video_services.
K těm Čechům - s Čechy jako s národem se jistě identifikovat dokážeme, ale s Čechy jako územním celkem těžko, když bydlíme jinde, totiž v Česku nebo ČR ;-)
Máte pravdu, nicméně systém Metacafe i Revveru je limitován oblibou těchto služeb - jednoduše s jejich tržním podílem se zatím nedá hovořit o nějakém internetovém tržišti s videoreklamou. V tuto chvíli online video jasně ovládá YouTube, jak se to v letošním roce změní uvidíme.
A k těm Čechám - snad se s nimi dokáže identifikovat i moravský národ. :-)
A jednu věcnou připomínku bych měl k rozboru reklam u videa - je hezky vysvětleno, proč to jako moc nejde a že to Google/YouTube teprve zkouší, ale takové Metacafe má reklamu celou dobu a žije z ní, a dokonce si může dovolit platit autorům videoklipů právě z příjmů z reklamy