Vlákno názorů k článku Textová reklama, a co je dál? od stoural - Hlavne nechapu, jak chcete filtrovat textovou reklamu :)

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 5. 2007 17:05

    J (neregistrovaný)
    Ehm, vite proc je textova reklama oblibena ? Protoze textova reklama narozdil od graficke vetsinou uzivatele zdaleka tolik neobtezuje => nema duvod ji filtrovat.

    Za naprosto idealni reklamu povazuju napriklad recenzi zbozi + u ni odkaz na prodejce. A je samozrejme v zajmu prodejce aby takova recenze byla nezavisla (pripadne i kritizovala nedostatky), protoze takova recenze je duveryhodna a tudiz privede skutecne zajemce.

    Vazne nevidim duvod proc cumet na nejakou videoreklamu, osobne nemam napr flash nainstalovan vubec a weby ktere jej vyzaduji me nezajimaji. Evidentne pro ne nejsem dost doby zakaznik.
  • 30. 5. 2007 13:34

    Filip Hráček
    Textová PPC reklama se stala modlou internetové reklamy od chvíle, kdy ji v roce 2000 začal používat i Google.

    Vítám, že lidé pomalu začínají o její všemocnosti pochybovat. Ano, PPC je výborné např. na podporu prodeje menších firem. Dá se s ní úspěšně kouzlit. Ale pokud jsou peníze, lidé chtějí víc než jenom pár zbloudilých návštěvníků, kteří do políčka pro vyhledávání zadali www.blue widgets.cz (když to přeženu), a čtyři řádky textu.

    Nové možnosti AdWords s grafickou a video reklamou jsou skvělý tah. V porovnání se složitým vyjednáváním s padesáti marketingovými poradci jednotlivých webů to hodně zjednoduší práci marketérům na obou stranách barikády.

    Díky, Lupo (čti "pane Antoši"), že o tom začínáte psát. :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).