Ehm, vite proc je textova reklama oblibena ? Protoze textova reklama narozdil od graficke vetsinou uzivatele zdaleka tolik neobtezuje => nema duvod ji filtrovat.
Za naprosto idealni reklamu povazuju napriklad recenzi zbozi + u ni odkaz na prodejce. A je samozrejme v zajmu prodejce aby takova recenze byla nezavisla (pripadne i kritizovala nedostatky), protoze takova recenze je duveryhodna a tudiz privede skutecne zajemce.
Vazne nevidim duvod proc cumet na nejakou videoreklamu, osobne nemam napr flash nainstalovan vubec a weby ktere jej vyzaduji me nezajimaji. Evidentne pro ne nejsem dost doby zakaznik.
Textová PPC reklama se stala modlou internetové reklamy od chvíle, kdy ji v roce 2000 začal používat i Google.
Vítám, že lidé pomalu začínají o její všemocnosti pochybovat. Ano, PPC je výborné např. na podporu prodeje menších firem. Dá se s ní úspěšně kouzlit. Ale pokud jsou peníze, lidé chtějí víc než jenom pár zbloudilých návštěvníků, kteří do políčka pro vyhledávání zadali www.blue widgets.cz (když to přeženu), a čtyři řádky textu.
Nové možnosti AdWords s grafickou a video reklamou jsou skvělý tah. V porovnání se složitým vyjednáváním s padesáti marketingovými poradci jednotlivých webů to hodně zjednoduší práci marketérům na obou stranách barikády.
Díky, Lupo (čti "pane Antoši"), že o tom začínáte psát. :)