Zatím ta reklama moc cílená není, každou chvilku narážím na nějaké úsměvné kombinace. Jne co si vzpomínám třeba článek o festivalu Mezi ploty a pod ním reklama firmy dodávající ploty. :) Nebo článek z lékařství, kde cosi vysvětluje primář Podlaha a pod tím reklama na podlahy. :-))
To je jen technický problém, který se řeší a časem bude cílenost daleko přesnější. Věřím tomu. Byť to bude mít stále nějaké malé procento neúspěchu.
Holt pan Podlaha má blbý jméno pro kontextovou reklamu a těžko se proti tomuto příkladu dá postavit nějaká algoritmická bariéra.
Možná takto:
(if key==Podlaha) AND (if key==Sekačka) => "Nezobrazuj kontextovou reklamu na slovo Podlaha, můžeš zobrazovat reklamu na Sekačku."
Ale jak sami asi cítíte, takových případů může být tisíce a těžko se budou nějak inteligentně definovat...