Vlákno názorů k článku Těžký život bannerův od Costra - Zatím ta reklama moc cílená není, každou chvilku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 8. 2004 10:30

    Costra (neregistrovaný)
    Zatím ta reklama moc cílená není, každou chvilku narážím na nějaké úsměvné kombinace. Jne co si vzpomínám třeba článek o festivalu Mezi ploty a pod ním reklama firmy dodávající ploty. :) Nebo článek z lékařství, kde cosi vysvětluje primář Podlaha a pod tím reklama na podlahy. :-))
  • 20. 8. 2004 14:43

    Eduard Hlava (neregistrovaný)
    To je jen technický problém, který se řeší a časem bude cílenost daleko přesnější. Věřím tomu. Byť to bude mít stále nějaké malé procento neúspěchu.
    Holt pan Podlaha má blbý jméno pro kontextovou reklamu a těžko se proti tomuto příkladu dá postavit nějaká algoritmická bariéra.
    Možná takto:
    (if key==Podlaha) AND (if key==Sekačka) => "Nezobrazuj kontextovou reklamu na slovo Podlaha, můžeš zobrazovat reklamu na Sekačku."

    Ale jak sami asi cítíte, takových případů může být tisíce a těžko se budou nějak inteligentně definovat...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).