Vlákno názorů k článku Těžký život bannerův od Jarda - Myslím, že za bannerovou slepotu mohou částečně výměnné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 8. 2004 23:15

    Jarda (neregistrovaný)
    Myslím, že za bannerovou slepotu mohou částečně výměnné reklamní systémy. Jejich uživatelé totiž (často proti pravidlům) natlačili bannery na své stránky v co největším množství. To mělo IMHO důsledek i v tom, že klesla úspěšnost reklamy. A to mělo za následek další agresivnější metody reklamy, z čehož vyplynul ještě vyšší odpor vůči reklamě.
    Takže teď bude reklama ještě agresivnější a lidé ještě více naštvanější a budou reklamu vypínat. Dá se tahle roztočená spirála ještě zastavit?

    P.S.: bannery jako reklama stále fungují. Jde jen o to vhodně zacílit.
  • 21. 8. 2004 10:50

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    bannery jako reklama stále fungují

    Ta spirala se zastavi sama. Prinasi s sebou stale nizsi ucinnost reklamy, coz prinasi snizovani ceny, kterou je za ni inzerent ochoten zaplatit. A az inzerenti ztrati o takovou reklamu zajem zcela (nebudou ochotni za ni platit vubec), tak nejpozdeji ve stejnou chvili se spirala zastavi. Tedy, ono to do takoveho extremu nezajde - ona se nejaka rovnovaha ustavi. Ale spirala v zadnem pripade nepujde "donekonecna".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).