Vlákno názorů k článku Těžký život bannerův od Ladislav N. - ...Nebo je snad cílem bannerů JEN co největší...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2004 17:08

    Ladislav N. (neregistrovaný)
    ...Nebo je snad cílem bannerů JEN co největší počet impresí, bez ohledu na to, kolik lidí si ten banner aspoň přečte, a kolik ho jen (více či méně nasraně, ale 100% důsledně) ignoruje?...

    Samozřejmě ;o) - podle toho dostane majitel/provozovatel webu zaplaceno. Taky proto vznikly různé řetězce "klikačů", kteří podle zadání (a se slibem finanční odměny) pravidelně odklikávali přesně určené reklamní bannery. Poměr náklady/výnosy snadno odhadnutelný. S takovouto praxí by jistě zadavatel reklamy nesouhlasil...
    Ti hloupí/neinformovaní podobnou kampaň zaplatí. Chytřejší si vyhodnotí vliv, jaký měla reklama na výsledky prodeje (či jinou sledovanou oblast). Příště třeba už reklamu nezadají...
    Pořád je to o oněch pověstných 50% výdajů na reklamu vyhozených "do kanálu". Bez možnosti přesného rozlišení, která ze dvou polovin je vyhozená zbytečně.
  • 21. 8. 2004 12:19

    jezevec (neregistrovaný)
    Vždyť je přece více než logické, že kdo si dá tolik práce s tím, aby se mu bannery apod na počítač vůbec nestahovaly a nezobrazovaly se mu tam - že takový uživatel o ně nestojí, votravují ho, a už vůbec by na ně neklikl; a pokud v něm vyvolá nějakou odezvu, tak spíše negativně zaměřenou prti tematu banneru.
    Takže zadavatelé a tvůrci bannerové reklamy mohou být leda rádi, že skupina kterým se to zobrazí, jsou schopni se s tím nějak smířit - sami uživatelé se již vyselektovali do té reklamně kvalitnější skupiny, a bannery se zobrazují jenom jim.
    Nebo je snad cílem bannerů JEN co největší počet impresí, bez ohledu na to, kolik lidí si ten banner aspoň přečte, a kolik ho jen (více či méně nasraně, ale 100% důsledně) ignoruje? To by byla pro zadavatele bannerové reklamy docela zajímavá informace!!!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).