Byl to jeden z nejambicióznějších pokusů, jak vydělávat na digitálním obsahu na tabletu. Projekt, který spolkl miliony dolarů. První čistě iPadové noviny The Daily ale po necelých dvou letech od startu končí. Jejich vydavatel, firma News Corp mediálního magnáta Ruperta Murdocha, oznámil, že je k 15. prosinci přestane vydávat, informoval server AllThingsD.com, který má stejného vydavatele.
Část z asi 120 zaměstnanců a některé technologie The Daily si převezme deník New York Post. Rupert Murdoch ve svém prohlášení přiznal, že ambiciózní deník nebyl schopný najít výdělečný obchodní model:
„Od svého startu byl The Daily odvážným experimentem v oblasti digitálního tisku a úžasný nositel pokroku. Bohužel jsme nebyli schopní najít dost rychle dostatečně velkou skupinu odběratelů, která by nás přesvědčila, že je náš obchodní model dlouhodobě udržitelný. Proto si z The Daily vezmeme to nejlepší, co jsme se naučili, a využijeme to v našich dalších titulech. Vím, že pod redakčním vedením šéfredaktora Cola Allana a obchodním a technickém vedení Jesseho (Jesse Angelo je současný šéfredaktore The Daily – pozn. redakce) bude New York Post dál růst a kromě tištěné verze posílí i na webu a v mobilech. Chci poděkovat všem novinářům, technickým i obchodním expertům za jejich úsilí, které The Daily věnovali.“
Celou tiskovou zprávu News Corp najdete tady.