Tohle může uspět u sexuálních rychlovek na jednu noc, ale nemá to šanci na úspěch u trvalejších vztahů. Důvodem je samotná nefunkčnost podstaty dnešního online seznamování. Ženy v online seznamkách lžou nebývalým způsobem a mají naprosto nereálná očekávání. Pominu to, že každá je téměř „manažerka zeměkoule“ nebo jiným způsobem velice důležitě postavená skoro-bohyně… (často jde pouze o lživé pojmenování pozice), zaměřím se na podstatnější věci:
1. Zhruba 90% žen zveřejňuje v profilech fotky z dávných let minulých a když to člověk potká v reálu, tak by jen zaplakal.
2. Ženy po 30-ce jsou zpravidla již na perspektivní vztahy nepoužitelné. Jsou sešlé neuvěřitelným způsobem. Můžou si za to samy – kombinace nereálných představ a přehnané emancipace, se kterou si neví rady.
3. Značná množina žen po věku zhruba 27 let na online seznamkách má dítě. MALÉ dítě! A to kupodivu zpravidla po čerstvém rozchodu. Pokud muž není vyloženě zoufalý ňouma, tak takováto žena je pro trvalý vztah již nepoužitelná taky, neboť již do lásky k muži neinvestuje nikdy tolik co předtím, takže muž u této ženy bude VZĎY až na 4. – 5. místě. 1 místo dítě, 2. místo ona, 3. bývalý… Já neříkám, že to je špatně, jen říkám, že tohle časem dojde i největšímu zoufalci a pak vztah končí.
4. Ženy do 27 se zase chtějí jen bavit a hledají tam muže na financování svých koníčků… Takže snadné úlovky pro majetné třeba ajťáky.
 
Otázka kde uspět, v Čr , nebo obecně Evropě určitě ne. Zaměřením bude vyhovovat jen pobřežním metropolí USA nebo civilizovanější části Asie ( metropole)
Ohledně vztahu krátkodobého, nebo trvalejšího nelze střílet. Pokud lidé nebudou on-line naopak to těm rychlovkám dost brání. Podstata těchhle aplikací je, že jsou jako by IM klienti.
Velké dysfunkce u online seznamování je v uživatelích a jejich nepochopení systému. Že Internetové seznamky jsou především inzerce. Samotné seznamování se na seznamce neděje. Do seznamek asi totiž stále cpeme jisté romatické představy. Jak nás "náhodou" někdo najde , jak se budeme oťukávat a zrovna "náhodou" se budeme vzájemně hledat. Když takové představy o seznamce odpozoruji, nebo mu je i někdo otevřeně říká. Pokládám si otázku, proč tedy seznamka ? Vždyť tohle platí třeba v supermarketu, nebo v MHD. Proč tam někdo nevěří v tu náhodu? Proč tam nezkouší někdy to divadlo? Seznamky se pak stávají jen množinou pasivních sedících kachen. Přitom by to měl být rušný bazar.
Ženy i muži na seznamkách lžou nebývalým způsobem stejně A nereálná očekávání mají stejně jako ve světě mimo Internet. V psychologii bylo pozorováno, že lidé kteří hledají dlouho partnera mají tendenci naopak nároky zvedat. To je v kontrastu třeba s psychologií lidí, kteří marně hledají práci, ti naopak na konci berou už podřadné věci.
Takže víc než 50% lidí nedává fotku žádnou. Šance že bude osloven je pak velice malá. Ohledně věkového dělení také nelze zobecňovat. Jsou rozdíly mezi kraji. Jsou veliké rozdíly mezi městy a venkovem.
2/3 lidí na seznamce se seznamuje a seznámit se přesto nechce. Ta jedna třetina to bere jen jako zábavu analogie na flirtování a chatování. Ta druhá třenina se nechce seznámit, protože je „nemocná“ . Opakovaným seznamováním si „léčí“ sebevědomí. Dělá jim dobře, že je o ně zájem. Ale pak cuknou, nebo to nechtějí dotáhnout do konce. Vyhýbají se tak setkání a potencionálně zklamání. Tihle lidé pak samozřejmě nechtějí za takové služby platit a to je na západ od nás normální. Kvalita zadarmo v ČR tomu pak odpovídá.
Člověče, Vy jste nejspíš přesný prototyp chlapa, který tráví 80% svýho volnýho času právě na seznamkách a stále bezúspěšně přesvědčujete mladé blondýnky, že jste TEN pravý pro vztah založený především na bezbřehé lásce ženy k vám :). Ale třeba budete na tomto novém projektu úspěšnější ;). Přeju hodně zdaru a správnou strategii.
Neco funguje a neco ne jako u vseho je to hlavne dalsi aplikace typu facebook ktera shromazduje vase udaje, po nainstalovani to zada o pristup ke vsemu co mate v mobilu, fotky, videa, seznamy atd atd a jeste si to bere vsechny udaje z facebooku. no a funkce nic moc, ikdyz zadam okoli 10km (na vesnici kde do 10km neni zadny mesto) tak mi to uz dva tejdny hazi az 50lidi denne a klidne cinanky, cernosky, japonky a profily s anglickejma popiskama :)
 
A tak já si myslím, že to není špatný nápad. Ano seznamek je na internetu spousta, ale Tinder se odlišuje především v originalitě a funkčnostech. Nabízí více možností oproti konkurenci. Navíc v http://techhity.cz/media/jak-funguje-tinder-seznamte-se jsem se dočetla, že celkový počet uživatelů se pohybuje kolem 80 milionů, takže je mezi lidmi velmi oblíbená. Navíc lidé se nemusí spojovat výhradně kvůli seznámení, ale především kvůli pobavení. Takže proč ne.
-rozlišujte počet účtů a počet aktivních uživatel
-a Tinder je hlavně https://en.wikipedia.org/wiki/One-night_stand aplikace
 
To už tu xkrát bylo aplikace která vyhledává, "seznamuje" , lokalizuje a tak se snaží dohazovat.
Neuspěla naprosto žádná, až na Badoo. Které ale záběr rozkládá a nevsází na úzký okruh potencionálních zákazníků nebo jen na mobilní přístup. Vsadit jen a pouze na iOS je naivní a celosvětový úspěch to mít v konkurenci jiných mít nebude.
Co beru k pozitivnímu zamyšlení je to hlášení přes FB id , na jednu stranu ano eliminuje to částečně fake profily . Stejně ale spousta lidí s tím nebude z toho důvodu nic chtít mít . Buď nemají FB, nebo nechtějí na FB být spojování s nějakým seznamováním.
X= počet lidí - majitelé iPhonu - majitelé FB účtu - ti on line v terénu - ti kdo hledají. To X je moc moc malé číslo, aby to k něčemu bylo. Je to stejná hračka jako start-up The Game , ale projektům jako Badoo, Netlog, Leyter nesahá ani po kotníky. Hlavně na marketu takových aplikací najdete mraky.
 
Ano reklamní praktiky na hraně, které Badoo provozuje jsou nechvalně známé.
Ale, na rozdíl od ostatních "reklamně korektních" ukazují , že mají životaschopný produkt. Mají mobilní klient nejen pro iOS, mají mobilní web i klasické webové rozhraní. A podle toho že se drží už dlouho i obchodní model.
Osobně bych do startupu jako Tinder , nebo The Game bych neinvestoval ani cent. I v zemích kde penetrace mobilního připojení bude vyšší, nemá dostatečně velký dopad.
Mnohem víc má šance aplikace která bude úzce cílit na určitou úzkou skupinu. Něco jako poďme na pivo, brusle, fotbal, do divadla atd...
"Najde-li Tinder v okolí další uživatele, začne vám je nabízet..." To jako iPhone s tou aplikací scannuje okolí a hledá další zařízení nebo jak to hledání provádí?
Nebylo by špatné sedět takhle v hospodě nebo v tramvají, pustit nějaký Finder a zjistit, kdo to sedí všude kolem, s fotkou, zájmy,... Jako v seriálu "Person of Interest" :-)